Råttis skrev:Verkar som torsdagskörningar är över för min del... det blir väl bara helger om jag inte lyckas övertala sambon att stå över ett träningspasss på torsdagar.....
Tänkte ta en runda på lördag sen eftermiddag.
/Råttis
Hör av dig, om vädret tillåter (och jag är hemma från dottern innebandy).
Råttis skrev:Verkar som torsdagskörningar är över för min del... det blir väl bara helger om jag inte lyckas övertala sambon att stå över ett träningspasss på torsdagar.....
Tanken är att köra runt 14-15-tiden från Kävlinge om allt klaffar. Måste bara skaffa barnvakt så skall jag å sambon ut å åka lite. Hon har inte suttit på en hoj dom 3 senaste åren.
Skriv här hur det blir.
Trevligt med fler övningskörare =)
/Råttis
Det blev som det blev - gubben råkade somna, jag blev inte klar i trädgården och dottern fick ge sig iväg och handla midsommarmat..... vi kom iväg 18.30 så det blev bara en kortis.....
Några planer på att köra en vända nu på torsdag (5/7)?¿
Jag och tanten är lediga och funderar på at köra en liten tur iaf...Hade varit trevligt med sällskap liksom...
Millions of flies can´t be wrong...EAT SHIT!!
Eller som frun brukar säga: Jag är inte dum...Jag har bara lite otur när jag tänker...
Honda Hornet - Såld
Blackbird - Kraschad
Suzuki SV 650 - Såld
Firestorm - Utlånad till frugan
VFR 1200 - Grå förstås...
Cimmerier skrev:Några planer på att köra en vända nu på torsdag (5/7)?¿
Jag och tanten är lediga och funderar på at köra en liten tur iaf...Hade varit trevligt med sällskap liksom...
Cimmerier skrev:Några planer på att köra en vända nu på torsdag (5/7)?¿
Tid och plats?
Ja, jag undrar också? LEDIG EM för en gångs skull en torsdag!!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden