Japp! Vi kan väl som sagt slå våra kloka huvud ihop och lägga upp en trevlig tur. Jag vet några fina fikaställen på Hallandsåsen tex.
@Tegfors: Pemma mig vilka dagar som du har tid att lägga upp en tur.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Om vi börjar vår tur tillräckligt tidigt på dagen så hänger jag givetvis på. Jag är helt övertygad om att det är en bjudning inplanerad för mig o frugan på kvällen, men som sagt låt os få igång "SAMBOTURERNA" ...mycket bra namn btw
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
Gissa var jag och frugan har blivit bjudna? HELSINGBORG
Så jag kan köra till ca 16:30-17 snåret. Och ni känner ju mig...jag kan köra måååånga timmar. Men tio låter väl bra!? Lite körning, lite fika etc drar ju gärna iväg några timmar.
I'm in. Meddela tid och plats bara
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
Sambotur
Man samlas vid Fleninge, kör upp till Torekov och ev äter en bit mat, kör till Båstad, fikar vid H=Cafe Killeröd och sen mot Fleninge via lite slingervägar. (Tack Hondahasse)
Vad sägs om denna?
Starttid: 11.00? Vad sägs? Passar inte det så kom med förslag
Hur många är på?
(Ps. Även om det heter "Sambotur" så är man självklart välkommen att följa med utan någon på bönpallen.... ds.
Tegfors skrev:Här har vi ett förslag på samboturen
Sambotur
Man samlas vid Fleninge, kör upp till Torekov och ev äter en bit mat, kör till Båstad, fikar vid H=Cafe Killeröd och sen mot Fleninge via lite slingervägar. (Tack Hondahasse)
Vad sägs om denna?
Starttid: 11.00? Vad sägs? Passar inte det så kom med förslag
Hur många är på?
(Ps. Även om det heter "Sambotur" så är man självklart välkommen att följa med utan någon på bönpallen.... ds.
Ser ut att bli en trevlig runda!
Jag lobbar för fullt hemma så att vi kan komma iväg. Ev får vi gäster... (nackdelen med att bo i södern, alla vill komma och hälsa på)