Goddag yxskaft typ. Hur stor, var går turen osv var mer vad jag menade.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Goddag yxskaft typ. Hur stor, var går turen osv var mer vad jag menade.
Använd sökfunktionen, höll jag på att säga... men det är ännu enklare. I tråden under den här så hittar du all info du behöver. Det står till och med "Skånerunda" i trådrubriken, bra va?
Får försöka kroka lite vifferåkare i Upplandstrakten och göra en Upplandsrunda då.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tegfors skrev:Då jag inte har så stor lokalkännedom kanske någon av de andra som ska köra den 11 vara den som tar över ledarflaggan då ocean hoppade???
Kan ni tänka er en tur i de nordligare delarna av Skåne så kan jag ta täten. Träffas vid ättiksflaskan i Perstorp (utmed Rv 21)? Kl 11:00?
Kanske kan vi få med någon från Halmstad också. Det kan inte vara mer än en timmes körning Halmstad - Perstorp. (edit: 82km/1:05h enligt GPS via Örkelljunga)
Senast redigerad av Göingen den tis apr 07, 2009 17:19, redigerad totalt 1 gånger.
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Tegfors skrev:Då jag inte har så stor lokalkännedom kanske någon av de andra som ska köra den 11 vara den som tar över ledarflaggan då ocean hoppade???
Kan ni tänka er en tur i de nordligare delarna av Skåne så kan jag ta täten. Träffas vid ättiksflaskan i Perstorp (utmed Rv 21)? Kl 11:00?
Kanske kan vi få med någon från Halmstad också. Det kan inte vara mer än en timmes körning Halmstad - Perstorp.
Jag är i Helsingborg så det vore kalas
Kanske någon från Hbg som vill göra mig sällskap?
Kanske kan vi få med någon från Halmstad också. Det kan inte vara mer än en timmes körning Halmstad - Perstorp.
Jag är i Helsingborg så det vore kalas
Kanske någon från Hbg som vill göra mig sällskap?
Jag kör från Landskrona så jag kan ju ta vägen via Hbg.
En tur i dom nordligare delarna är helt okej för mej.