Donner skrev:Japp jag har varit ute en del, vi får baka ihop nån körning snart. Imorgon blir det inget för min del men kanske nästa vecka om det blir nåt körväder.
Hmmm... är det torsdag imorron?
Kanske i LA men inte i Ödåkra!
Hmm...här märker vi inte ord va
Jajaja...menade Torsdag, då kan jag nog denna veckan
Påsken verkar funka om inte tanten skall jobba...får kolla det och återkomma.
Nej vi märker inte ord, undrade bara om ni hade en annan tideräkning i LA....
Torsdag slutar jag 18:07 så man är väl hemma 18:30, Påsken är vi i Hallstahammar... får bli en annan gång
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
I princip inga om inte min kära sambo jobbar helg för då har hon lediga dagar under veckan. Jag kommer att försöka styra in dom dagarna på torsdagar så man kan komma iväg och köra lite. Idag hade jag inte kunnat trots hon var ledig, har sovit för dåligt.
Nästa är den 19 men då är det redan inbokad på lillans dagis. För min del blir det endast helgkörningar om ingat annat viktigt bokas in, men ja viktigt och viktigt.....det beror på hur man ser det och tider.....så som denna helgen =)
I princip inga om inte min kära sambo jobbar helg för då har hon lediga dagar under veckan. Jag kommer att försöka styra in dom dagarna på torsdagar så man kan komma iväg och köra lite. Idag hade jag inte kunnat trots hon var ledig, har sovit för dåligt.
Nästa är den 19 men då är det redan inbokad på lillans dagis. För min del blir det endast helgkörningar om ingat annat viktigt bokas in, men ja viktigt och viktigt.....det beror på hur man ser det och tider.....så som denna helgen =)
/Råttis
Okej ja men det är bara att skrika till om du vill ta en tur så kan vi köra. Jag var ute i Eslöv häromveckan men hittade mest raksträckor....du får visa nån bra väg sen