Hallå hallå!
Bara undrar om det är någon som anmält sig till Volvoturen här?
(man får inbjudan om man jobbar på ett företag som är kund till Volvo, om jag förstått saken rätt, men det kanske är någon i Skåne som jobbar på ett sådant ställe )
Ytterst tveksamt att dom börjat bygga motorcyklar, men det kunde ju vara lite intressant om dom byggde en liten mopedbil i V70-utförande
Jasså? Var jobbar du då och inom vad?
Nä, man ska tydligen vara kund för Volvo om man ska få inbjudan... Förra året hörde jag siffror omkring 150 hojar som deltog... Det verkar som en skoj träff
landin86 skrev:Ytterst tveksamt att dom börjat bygga motorcyklar, men det kunde ju vara lite intressant om dom byggde en liten mopedbil i V70-utförande
Jasså? Var jobbar du då och inom vad?
Nä, man ska tydligen vara kund för Volvo om man ska få inbjudan... Förra året hörde jag siffror omkring 150 hojar som deltog... Det verkar som en skoj träff
Det jag vet det gäller, är bussar och lastbilar... Hurvida personbilar och anläggningsmaskiner är inbjudna, har jag tyvärr ingen aning om...
Jasså? Det låter lite skumt då att du inte hört talas om den... Men det kanske inte gäller personbilar? För far min jobbar på Volvo truck center i Eslöv, och dom fick nys om den...