Ja hur gör vi?
Ska vi ta en fredagsöl med mat på båten? Skulle kunna tänka mig att det börjar bli fullt på båten, har inte kollat... nån som gör det?
Vi kan de flesta fredagar Åsa o jag.
Intressekoll Helsingborg med omnejd. Julbord.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Kan inte själv jämna veckor (jobbar till 20.00)Hosan skrev:Har barnen jämna veckor,så blir det på en ojämn e jag på..
På fredag 29 okt (ojämn v) kan vi göra som vanligt ELLER har alltså "hittat" ett trevligt matställe i Hbg med riktigt god matHondaHasse skrev:Ja hur gör vi?
Ska vi ta en fredagsöl med mat på båten? Skulle kunna tänka mig att det börjar bli fullt på båten, har inte kollat... nån som gör det?
Vi kan de flesta fredagar Åsa o jag.

PS Kan ändå ringa och kolla med båtarna senare idag om vi vill "tura" på fredag...
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Det var ju typiskt - det stället jag tänkte på var fullbokade fram till 21 !!HondaHasse skrev:Fredagsöl med mat nu på fredag tycker jag låter trevligt.
Tura är överskattat tycker jag...

Löningshelger är nog svårt, man får nog boka i god tid!
Kollade Hamlet (stekafton) också på fredag - fullsmockat oc... erbjudandet om att stå på väntelista lät inte så lockande...

Annat förslag?? - eller Bishops som vanligt (kan man inte boka där förresten, sist satt vi ju bra!!)

- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
-
- Medlem
http://www.bishopsarms.com/Helsingborg_Mollberg/Meny Enkelt menysförlag Bishops Arm`s.