Sambotur - NV Skåne
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Jag e INTE med idag. Har efter en brottningsmatch med en arbetskamrat troligen fått en spricka i ett revben eller nåt
Ont som satan så det känns inte säkert att köra.
Ha en god tur.

Ont som satan så det känns inte säkert att köra.
Ha en god tur.
Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
Riktigt go tur. Själv var jag försenad som fanken pga diverse och trodde jag var försen, men dock var Sälle var kvar på torget.Tegfors skrev:Hoppas ni hade en bra tur!

Fått se en del av "åsen", och det var oehört trevligt, med bra planering, och ser iframemot fler turer.
Viffer RC46, 99:a StreetFIghter edition
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om det blev fel koordinaterDonner skrev:Jag e med....men enl gpskordinaterna så är det samling på parkeringen vid Fleninge? Fick sms från skånekedjan. Eller är det stortorget i Ä-holm som gäller??

Detta ska undersökas och får givietvis inte ske i framtiden.
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
Ja nu kunde jag inte åka med ändå men det hade nog varit tomt på parkeringen om jag varit där hehe.Robert skrev:Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om det blev fel koordinaterDonner skrev:Jag e med....men enl gpskordinaterna så är det samling på parkeringen vid Fleninge? Fick sms från skånekedjan. Eller är det stortorget i Ä-holm som gäller??![]()
Detta ska undersökas och får givietvis inte ske i framtiden.
Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
Dags att vakna upp. 2010 är här
Jag ger en liten blänkare i all välmening att SMS kedjan lever fortfarande och när någon känner för att utmana kylan och vill bjuda in till tur så är det bara att messa noll sju tre fyra tre fyra ett fem fem nio, tid och plats.

Jag ger en liten blänkare i all välmening att SMS kedjan lever fortfarande och när någon känner för att utmana kylan och vill bjuda in till tur så är det bara att messa noll sju tre fyra tre fyra ett fem fem nio, tid och plats.
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
Det närmar sig med stormsteg; se http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=1744&start=30Robert skrev:Dags att vakna upp. 2010 är här![]()
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...

- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
-
- Medlem
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt: