Bytte styrlager idag på vilddjuret, eller min VFR.
Vilken skillnad det blev! Nu slipper man vingla fram som en skadeskjuten kråka vid rödljus och annan krypkörning.
Tog ungefär 3 timmar för mig, inte så jävla svårt tycker jag men en hel del skruvande blev det..
Några bilder:
Well, I taught that weeping willow how to cry cry cry...
Inte så jävligt som jag trodde det skulle vara faktiskt..
Vilken skillnad det blev! Nu slipper man vingla fram som en skadeskjuten kråka vid rödljus och annan krypkörning.Tog ungefär 3 timmar för mig, inte så jävla svårt tycker jag men en hel del skruvande blev det..]
du vinglar för att du är full onödigt att byta lager då
jockenicken skrev: Bytte styrlager idag på vilddjuret, eller min VFR.
Vilken skillnad det blev! Nu slipper man vingla fram som en skadeskjuten kråka vid rödljus och annan krypkörning.Tog ungefär 3 timmar för mig, inte så jävla svårt tycker jag men en hel del skruvande blev det..]
du vinglar för att du är full onödigt att byta lager då
Nja, det är nog lagren i knäna som är kass när jag är full...
Det tog väl 4-5 timmar i lugnt tempo inklusive lite OS-tittande. Inte speciellt svårt var det. Ett tips är att slänga in de yttre lagerbanorna i frysen kvällen innan så är det lättare att få dem på plats i styrkronan.
Tack Jockenicken. Det var du som inspirerade mig till att ta tag i detta
..Så var det dags för service igen.. Bytte styrlager, hjullager fram, bromsbelägg fram, olja/filter, rengöring av luftfiltret+inoljning. Det mesta av lördagen gick åt, men nu är det bara att gasa så fort saltet försvinner.
En dag ska jag dö. Alla andra dagar ska jag inte göra det.
jockenicken skrev:Bytte styrlager idag på vilddjuret, eller min VFR.
Vilken skillnad det blev! Nu slipper man vingla fram som en skadeskjuten kråka vid rödljus och annan krypkörning.
Tog ungefär 3 timmar för mig, inte så jävla svårt tycker jag men en hel del skruvande blev det..
Några bilder:
Vad satan! när jag klickade på ett av korten så dök det upp en live porrsajt! vad i helvete är det med denna länk??
blacken skrev:Vad satan! när jag klickade på ett av korten så dök det upp en live porrsajt! vad i helvete är det med denna länk??
Det är väl häftigt...
Det är ett jävla oskick, dessutom ligger det ofta en massa jävla Spyware och skit bakom dom sidorna. ImageVenue verkar vara en av dom värsta trots att deras startsida http://www.imagevenue.com ser ut att vara hus seriös som helst.
Egentligen borde man bojkotta dom, men det är svårt för folk som inte har en hemsida och vill kunna lägga bilder.
Men de finns fler alternativ. Kolla här http://www.iww.se/links och under rubriken "Free upload service". Några är bra andra är dåliga, man får testa själv.
Jag använde tidigare Webshots, dom var bra i början, men sen började det spruta pop-uper för besökarna och sidan var seeeg som tuggummi. Så jag tog bort allt och har bilderna numera på mitt Webbhotell.