Hehe.. Eftersom Viffern inte är nån räser och riktig trimmning är dyrt.. vad gör man då om inte lite dekaltrimmning?
Har fått hem ett set med fäljstrajjps...(rimstripes)
De är röda till färgen och åker förhoppningsvis på under kvällen... Bilder kommer förhoppningsvis upp.. Hoppas de föreställer en viffer med rimstripes.. Det kan bli möjligt att det blir foto på ett stort rött fågelbo åxå.. det vet man ju inte... Men förhoppningsvis ska jag inte förstöra dom...
Vad tycker ni andra om rimstripe? snyggt eller fult?
Jag testade i det ypperliga programmet Paint innan jag hade köpt min hoj, att rita en fin röd ring på ett par svarta fälgar som satt på en röd vfr. Jag tyckte det blev snyggt! Hade helt bestämt mig för att göra så när jag väl fått tag i hoj. Men när köpet var klart så stod jag där med en jävel med guldiga fälgar! Men får jag lust så kanske de blir svartlackade och då åker röda fäljstrajjps på, nästan helt hundra.
Skulle gärna visa min jävligt fina paint-bild, den är iallafall snygg om man ser till att inte göra den större än en tumnagel..
Men jag har ju den på datorn bara.. kan inte lägga upp den här då.. Men jag tyckte definitivt det blev snyggt!
Den kostade 199kr plus frakt ifrån dom så det hamnade på 268kr.
Jäkla dyrt för lite tejp.
Men tejpen var väldigt lätt att applicera ben bet riktigt bra och var mycket böjbar i sidled... eller vad man ska säga.. Lätt att få den att följa radien på fälgen utan att den rynkade sig.
Rekommenderas varmt.
Köpte den dyra tejpen därifrån bara för att det är så jäkla trist om man lyckas skaffa en billigare tejp som kanske inte är lika lätt att applicera, då tröttnar man nog ganska så snabbt...
Men men. lycka till med era tejpningar å släng gärna upp bilder på resultatet så man får se lite fler fina viffrar...
Ska försöka ta lite bättre bilder på min viffer så det syns tydligare.. Kanske förminska dem åxå...
Hehe.. Nja kan nog bli lite jobbigt...
Men det är jäkla gött å ha en lyft i garaget. Vi är dock ungefär 20st hojjar som delar på den dära lyften.. Så det var lixom läge att göra detta nu. För när våren börjar närma sig så kommer den dära vara fullbokad misstänker jag... Å eftersom man var ledig hela denna veckan så passade det utmärkt...
Nu är det bara en grej som felar... Det är sånhära jäkla snö överallt ju.. Jäkla skit.. Jag vill ha VÅR... Å ta ut pärlan...