Köpte ett begagnat Remus rostfritt till min VFR vtec 02:a genom Ebay i Österike för 330 Euro inkl frakt. Han ville ha betalt genom banköverföring i förskott så man var lite (mycke) nervös innan paketet hade änlänt.
"Tur att det finns ärliga människor".
Systemet var i topp skick och ger ett gött muller vid låga varv utan låta för högt vid gaspådrag
Har införskaffat mig ett nytt Slip-on high-pipe, sitter tyvärr inte i uppsala så jag kan inte sätta på det förrän till efter helgen Kommer försöka göra en uppdatering med ljudfil senare under veckan...
Raka rör är väl trafiksäkert har jag hört..
Brukar inte vara några problem med Db för fyrorna, V-tvin och stånkorna är det värre för. Har varit med om att de kollar Db på rakan. Man får väl låta bli att gasa för mycke på den bara.
Körde på tuvängen för ett par veckor sedan och blev inte avvinkad trots ordentligt pådrag på rakan. Har micron slipon som låter mysigt men inte för högt
Jag har juh funderat på att korta min dämpare, men frågan är vad Harry Haffa säger? Skulle den låta för mycket, får man besiktiga om den då?
Får man en tid så är det ju bara att slänga på orginal och sen åka och besikta om den...?