Tyrannosaurus skrev:Av någon outgrundligt anledning såldes VF1100C (Magnan) i Europa trots att ingen begrep vad man skulle ha en custom med jättemotor till.
Jodå... av någon anledning börjar jag mer och mer snegla på just en sån som komplement till VFRen... väntar bara på rätt kombination av tid, pengar, och plats i garaget... så att de sålts i Europa är jag bara tacksam för, blir lite enklare att handla då.
Sorry för OT... åter till ämnet: nån som har några bra tips på lampalternativ till en 90-93, eller börjar den bli för gammal för tillbehörsmarknaden?
Tyrannosaurus skrev:Mja... Gäller att hitta nåt som passar också.
Bakblinkerserna är från Kawasaki ZXR, fram amerikanska miniblinkers med tre sladdar och dubbla glödtrådar, baklyse lär inte finnas något annat.
Bygga om befintlig lampa/lampor med LED? Låter som ett vinterprojekt, tycker du inte?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Är det någon som vet om -06ans baklysen går på -02? Det var från -06 de körde med klara glas bak ... Inga förändringar där vad jag vet, men är det någon som gjort detta innan?
Tomas skrev:Stekigt Adrian! Nu börjar det likna ngt
Tackar! Gråter du blod än?
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tomas skrev:Haha! Nej såna där lyxinvesteringar hade jag ändå inte haft råd med Kör hårt!
Grönviffern är fortfarande till salu. Den skulle det passa fint på med rökfärgad baklampa.
===
Har jag testat att beställa, dom kunde inte leverera. Väntar på leveransbesked sen några veckor tillbaks. Skall dock inte ha den även om dom snart kan leverera då jag målat mitt bakljus istället och blev helnöjd med det.
Donner skrev:Skall dock inte ha den även om dom snart kan leverera då jag målat mitt bakljus istället och blev helnöjd med det.
Bilder?
===
Tycks ha gjort det... Jag får inga alertar når det finns nya inlägg i bild-subforumet. Conseal!!
===
Tyrannosaurus skrev:Mja... Gäller att hitta nåt som passar också.
Bakblinkerserna är från Kawasaki ZXR, fram amerikanska miniblinkers med tre sladdar och dubbla glödtrådar, baklyse lär inte finnas något annat.
Bygga om befintlig lampa/lampor med LED? Låter som ett vinterprojekt, tycker du inte?
Njaaaaaaaa....... LED-lampor med sockel finns ju, men vitt glas till min lär inte finnas. Då ska man isf bygga om hela bakdelen till något helt annat och det låter jobbigt