Larm
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Larm
Någon som testat detta?
Billigt, men är det något att ha?
http://www.birkaimport.se/item_show.php?code_no=700
Birka import ligger ju väldigt nära mig där jag bor...
Billigt, men är det något att ha?
http://www.birkaimport.se/item_show.php?code_no=700
Birka import ligger ju väldigt nära mig där jag bor...
http://www.hondaklassiker.se/vfrforum_s ... light=larm
Verkar vara av ungefär samma typ.
Verkar vara av ungefär samma typ.
"Hellre Parkinsons och spilla ut halva groggen,
än Alzheimers och glömma var man ställde den..."
Hojlös
än Alzheimers och glömma var man ställde den..."
Hojlös
Köpt och installerat!
Även detta gav ett gräsligt ljud.
Jag saknar dock elschema, så fjärrstart, startspärr har jag inte gett mig på än.
Men funktionen med stötsensor fungerar utmärkt.
349:- helt klart prisvärt tycker jag, om det kan skrämma bort klåfingrigt bus. Hade jag varit lagd så, så hade iaf jag sprungit iväg om det skriker
Jag saknar dock elschema, så fjärrstart, startspärr har jag inte gett mig på än.
349:- helt klart prisvärt tycker jag, om det kan skrämma bort klåfingrigt bus. Hade jag varit lagd så, så hade iaf jag sprungit iväg om det skriker

Härligt! Nu kan du sova lite bättre om nätternaAlming skrev:Köpt och installerat!

Hojen såld
Eller inteAndersson skrev:Härligt! Nu kan du sova lite bättre om nätternaAlming skrev:Köpt och installerat!

VFR'en tyvärr såld.
- Deltatracker
- Medlem
- Deltatracker
- Medlem
Du klarar det nog, har du schema så skall det knappast vara problem.Deltatracker skrev:Där gav du mig nästan hopp om att kunna installera det själv tills du skrev vad du jobbar med. Då förstår jag att hoppet är ute för mig, he he. Så det är nog ingen idé för mig att åka in till Göteborg och köpa en sådan.
Genomförlig installations anvisning, som visar vilka färger de olika hoj-fabrikaten har, t.ex färg på plusmatningen till blinkers, höger resp vänster sida osv.
Dessvärre tror jag att jag köpte det sista av dem just nu, men ring och kontakta dem, så kanske de tar in fler. Ganska nystartat firma, som köper stora partier billigt från kina

- Deltatracker
- Medlem