Insektsbortagningsmedel?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Insektsbortagningsmedel?
Vet inte om det räknas som tillbehör men vad använder ni för att få bort alla förbannade insekter från hojen och hjälmen?
Hojen såld
En våt disktrasa som lägges på hjälmen i ca 10sec. Sen är det bara att torka bort. Sen troka rent med en ren trasa.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
Jag använder Turtle Wax Insect Remover till bilen och i början använde jag det till MC;n också. Det är helt oslagbart. Numera brukar jag dock använda S100 Total Cleaner, eftersom jag har det till hela hojen, så jag slipper dra med två flaskor. Nackdelen är att Turtel Wax Insect Remover är rätt dyrt och S100 Total Cleaner är svindyrt, men rent blir det! Jag har inte hittat något annat medel till MC;n som slår det.
Turtle Wax Insect Remover kan du köpa på din närmaste bensinmack.
S100 har jag köpt ifrån Touringbutiken, men är det någon som har något bättre ställe tar jag tacksamt emot tips, eftersom det som sagt är svindyrt där. Jag satt och letade lite efter andra europesika sajter igår som kan tänkas kränga det, men jag hittat inget där flaskan såg likadan ut på bild, så jag vågade inte beställa
Turtle Wax Insect Remover kan du köpa på din närmaste bensinmack.
S100 har jag köpt ifrån Touringbutiken, men är det någon som har något bättre ställe tar jag tacksamt emot tips, eftersom det som sagt är svindyrt där. Jag satt och letade lite efter andra europesika sajter igår som kan tänkas kränga det, men jag hittat inget där flaskan såg likadan ut på bild, så jag vågade inte beställa

- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Ställ ut hojen i ösregn.
Det var ju så jag gjorde i Borås som Henning hade så kul åt
Det var ju så jag gjorde i Borås som Henning hade så kul åt

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal