Är det någon som har erfarenhet av oxfords packväskor
Universal till sport/touring hojar i tyg och dom verkar vara praktiska, lurar på att köpa tail-bagen/sidoväskor
Bike i Trollhättan säljer ut oxford packväskor till halva priset
Köpte mig en blå tail-bag och den sväljer 42L när man har vecklat ut allt, funkar även som ryggsäck och bag om man vill. Bra med fastsättning och allt. Kan rekomendera dessa väskor för den som inte vill krångla med väskstag och wingrack mm.
Packat och klart för mc-tur till Sälen. Oxfordväskan funkar kanon (om man inte åker två) och har kört med den några gånger förut man alldrig packat så här fullt, är lite överlastad med sovtäcket överst men det funkar
har ett par givi sidoväskor använda 2 ggr som ligger o skräpar.
mjuka förståss.
max 35 liter per väska
komprimerbara.
passagerare kan då åka med ju.
ge mig ett skambud
Totalt 1 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 0 gäster.
funkar fint.
orsaken till att jag säljer dom e att jag bytt hoj.
hatar att ha en massa grejer liggande.
pris ??
säg du
byte ???
vad har du ???
nåt skoj ??
Totalt 1 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 0 gäster.
oxfords tankväska är grymt bra. bästa jag haft till deras ganska låga pris. Plånboksdelen går att ta loss och ha som midjeväska....
funkar bra även om det är lite g3y.
Som mjuka packväskor använder jag givi. Vattenskyddet är dock inte alls lika bra som det på oxfords tankväska.. Givi mjuka sidväskor pallar utan problem att ligga mot avgasrören (orginal rör). utan att brinna upp eller få märken. Sitter perfekt på viffern. kort spännband som följer med över eller under regplåten. Ett band under sadel och 2 över. en sån där gummistroppband som följer med på vardera sida. Virat 2-3 varv runt fotpinnehållaren. Rock solid i farter upp till 220 på mätaren.