Motoin.de hade min storlek för 2200 kr inkl frakt.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Vikten på vurpollonen står att läsa däri ..adrian_vg skrev:Ah, tack. Tänkte inte alls på den sajten...
Edit: Men man kan inte söka på vikt där tyvärr.
Var såg du det??blacken skrev:Vikten på vurpollonen står att läsa däri ..adrian_vg skrev:Ah, tack. Tänkte inte alls på den sajten...
typ i inmorfationen om vurpollonet.adrian_vg skrev:Var såg du det??blacken skrev:Vikten på vurpollonen står att läsa däri ..adrian_vg skrev:Ah, tack. Tänkte inte alls på den sajten...
Mina förra glasögon hade tunna skalmar i titan, så de tålde att böjas... fjädrade tillbaka direkt. Å andra sidan har jag nåt vagt minne av att min plånbok jämrade sig rätt lång tid efter köpet.adrian_vg skrev:Enda problemet i början kommer att bli att mina nuvarande glasögon med supertunna skalmar går inte att få in då de böjer sig som en bit ståltråd... Nya glasögon med tjockare skalmar är på gång.
Du vänjer dig. Jag har kört D-ringar så länge jag kan minnas, och jag tycker inte att det är särskilt krångligt.adrian_vg skrev: De dubbla D-ringarna kommer att kräva tillvänjning, jag har använt snabbspännen så långe jag kan minnas. Tror tom min första hjälm, en Nava moppehjälm anno 1985 hade snabbspänne...
Låg vikt är alltid bra... men Schubert C3 är väl en korvätarhjälm? De är om jag läst rätt alltid lite tyngre.adrian_vg skrev:Det man märker mest, eller inte, lite beroende på hur man ser det - är vikten - hjälmen är fjäderlätt, och jmfm C3:an märks det knappt att man har nåt på huvudet. Viktmässigt är jag väldigt nöjd så långt!
Slut på handdukar?en femdagarsstubb inte funkar speciellt bra med den lite sträva stoppningen, man sliter av sig halva ansiktet när hjälmen ska av