Detta hände:
Jag var ute i lördags på en liten 5 milare. Allt fungera 100% som vanligt. Cykeln parkerades och täcket på.
I morse (idag måndag) såg jag fram emot denna kommande underbara dag i skåne. Satte mig på mc och drog igång den och den vaknade direkt som den alltid gör. men denna gången gick den bara likson vrooom från noll rpm till 3-2000 för att bara dö. Det tog bara typ en halv sekund om ni förstår. Jag trodde att jag hade för lite chock så jag justerade chocken och så hände absolut ingenting när jag tryckte på starten.
Jag har kollat att jag inte råkade stänga av strömmen, och nyckeln sitter där den ska, elsystemet är igång med full kraft, alla lampor så väl på instrument panenele som riktiga lyser om jag tänder dem.
Det verkar som allt fungerar men startmotorreläet drar inte.
Min fråga till er VFR anhängare. Hur ska jag felsöka? Vi snackar tyvärr om en person som inte ens vet var säkringarna sitter. Jag frågar i all ödmjukhet. Givetvis kommer jag att kontakta en mc verkstad under dagen, men om någon har en "Har du testat detta..." så vore det uppskattat.

det är så hemskat att bara se henne stå där....
//EDIT//
Jag läser alla startmotor trådar nu här på forumet. Det kanske finns svar där. Återkommer //END-EDIT//
//EDIT 2//NY INFO SE NEDAN //END-EDIT 2//