Lacka kåpa i Gbg?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Lacka kåpa i Gbg?
I somras så fick jag en liten "parkeringsskada" på min hoj på höger kåpa vid blinkersen, se bild.
Frågan är nu om jag skall lacka om eller låta det va. Hojen är en 94a men i extremt fint skick, bara gått 3000mil. Detta är första riktiga skadan så därför skulle det kännas kul att få den fin igen.
Vad kan det kosta att lacka detta? Vilket ställe skall man lämna det till i Gbg trakten?
Tacksam för tips och åsikter.
Frågan är nu om jag skall lacka om eller låta det va. Hojen är en 94a men i extremt fint skick, bara gått 3000mil. Detta är första riktiga skadan så därför skulle det kännas kul att få den fin igen.
Vad kan det kosta att lacka detta? Vilket ställe skall man lämna det till i Gbg trakten?
Tacksam för tips och åsikter.
- Bilagor
-
- vfr_skada.JPG (51.26 KiB) Visad 7709 gånger
Jag hade lackat om, du kan ju allid höra med dom här om pris osv. http://www.buckla.se/index.asp
Dom fixar det mesta i lack och buckel skador.
Utan hoj tyvärr
Tack för tipset! ska kolla det.kennet skrev:Jag hade lackat om, du kan ju allid höra med dom här om pris osv. http://www.buckla.se/index.asp
- Tommy Gsson
- Donator 2023
Re: Pris
Dom tar säkert lika mycket betalt för röttBananolja skrev:Har fått prisuppgifter. D kommer att landa på mellan 1000-3500kr. Lite svettigt känner jag. 1000kr skulle va ok, men då e d säkert svart o d e jag inte intresserad av

Tommy
VFR800-00 GPR Sandys DJIII K&N / RCV213-S look.
VFR800-01 GPR Sandys DJIV PiperCross / Movistar look.
VTR1000SP1 SÅLD
VFR750F-88 Ferrita+Dynojet+ShindengenMosFetRegulator R.I.P
VTR1000SP1 SÅLD
Tror du att kommunistfärg skulle va skattefri???Tommy Gsson skrev:Dom tar säkert lika mycket betalt för röttBananolja skrev:Har fått prisuppgifter. D kommer att landa på mellan 1000-3500kr. Lite svettigt känner jag. 1000kr skulle va ok, men då e d säkert svart o d e jag inte intresserad av

- Tommy Gsson
- Donator 2023
Det måste det väl vara? Och rött går ju så fort att det inte tar någon tidBananolja skrev:Tror du att kommunistfärg skulle va skattefri???Tommy Gsson skrev:Dom tar säkert lika mycket betalt för röttBananolja skrev:Har fått prisuppgifter. D kommer att landa på mellan 1000-3500kr. Lite svettigt känner jag. 1000kr skulle va ok, men då e d säkert svart o d e jag inte intresserad av

Tommy
VTR1000SP1 SÅLD
VTR1000SP1 SÅLD