Man kör väl alltid med Stil när man kör VFR!jenshenrik skrev: Tak for info. Kanske det är bättre med Stihl...

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Man kör väl alltid med Stil när man kör VFR!jenshenrik skrev: Tak for info. Kanske det är bättre med Stihl...
+1 på det...Cimmerier skrev:Fan vad jag älskar kardandrift
Min PD Oiler er monteret på venstre side bag kåbe. Power kommer fran bakljuset.Rydh skrev:Har du lust att skapa en tråd där du visar monteringen/installationen av pdoilern på din hoj Jens Henrik? Känner att det här vore något för mig som smörjer allt för sällan...
Pro-Oiler modellen har jeg anvendt fra start. Den er mere "pro"Rydh skrev:Provade du original-"viskan" för applicering innan du valde dubbeladaptern eller har du haft denna från start?
Tackwargen skrev:Snyggt...
Det får jag hålla med om!jenshenrik skrev: Pri-Oiler modellen har jeg anvendt fra start. Den er mere "pro"
Kanske kan man säga:wargen skrev:O j-klar vad skitigt men kedjan ser ok ut grymt bra, hur fick rent hojen?
Var försiktig med den där vätskan och ha bra handskar på när du/ni använder den.jenshenrik skrev:Denna "fantastiska" produkt jag använder är: Upholstery Cleaner fra Kent Industry