Pegaso skrev:Det kan det säkert vara. Efter en stunds övervägande med mig själv kom jag iallafall fram till att det nog ska vara så. Så jag stoppade ner slangen igen och satte ihop allt.
Om nån tycker annorlunda får ni gärna säga till.
Man kan ju alltid blåsa i den för att se om man kan upptäcka var det pyser. Att suga är lite mer riskfyllt, man vet inte alltid vad man får i munnen. Bensin smakar äckligt!!!
Ja bensin har man i blodet inte i lungorna.
Om Harley Davidson tillverkade flygplan, skulle du våga flyga då?
blacken skrev:Det kan ju vara så att den bara sitter på 90 till 93 :ans modeller..
Tänkte det också, men undrar isf varför slangen har en böjd plastplugg i ena änden isf. Är tratten lätt att ta av? Funderar på om den trillat av eller blivit bortglömd av förre ägaren/klåparen...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
blacken skrev:Det kan ju vara så att den bara sitter på 90 till 93 :ans modeller..
Tänkte det också, men undrar isf varför slangen har en böjd plastplugg i ena änden isf. Är tratten lätt att ta av? Funderar på om den trillat av eller blivit bortglömd av förre ägaren/klåparen...
den böjda delen kan vara så för att "pricka" rätt i tratten. Och tratten är fast och har en evakueringsslang ner till underdelen av spisen..