Så här såg mina ut efter rg brakes slipat och riktat. Pulseringarna försvann men med offset och shimsning som resultat
SP-1 -01 Röd
VFR800FI-00 Röd
PCIII
KN-filter
Helsystem med Micron kolfiberslipon
Wilbers dämpare fram
Aut.kedjesmörjning
--------------------------------------------------------
Genom att inte ge upp nådde även snigeln Noaks ark.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:Eller om ni vågar, skicka in skivorna till RG Brakes och få dem slipade och riktade. Kostar om jag minns rätt ca en femhundring per skiva.
Kan vara värt att mäta skivorna med skjut- eller mikrometermått (vilket man har tillgängligt). Har ett vagt minne av att det finns en tolerans på runt 5 mm för skivorna när det är dags kassera dom. Alternativ använda till prickskytte på "diverse otyg" i trafiken eller längs en del vägar med lämplig anordning för att få ordentlig utgångshastighet. Kom av någon märklig anledning att tänka på "plåtpoliserna"...
Tänka sig att myndigheterna skräpar ner längs vägarna på det sättet!