tersan skrev:Du har naturligtvis kollat det redan, men om du glömt det så är du inte den förste... finns det bensin i tanken? Står dödarknappen rätt?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
tersan skrev:Du har naturligtvis kollat det redan, men om du glömt det så är du inte den förste... finns det bensin i tanken? Står dödarknappen rätt?
HAHA! Fy faan va pinsamt! Dödarknappen på min förra hoj fungerade inte så jag har precis börjat vänja mig vid den igen. Bensinen kollade jag men självklart var det dödarknappen som låg påtersan skrev:Du har naturligtvis kollat det redan, men om du glömt det så är du inte den förste... finns det bensin i tanken? Står dödarknappen rätt?
moshh skrev:HAHA! Fy faan va pinsamt! Dödarknappen på min förra hoj fungerade inte så jag har precis börjat vänja mig vid den igen. Bensinen kollade jag men självklart var det dödarknappen som låg påtersan skrev:Du har naturligtvis kollat det redan, men om du glömt det så är du inte den förste... finns det bensin i tanken? Står dödarknappen rätt?![]()
TACK för alla svar! Nästa gång har jag förhoppningsvis (?) ett riktigt problem
Eller helst inga problem alls.moshh skrev:TACK för alla svar! Nästa gång har jag förhoppningsvis (?) ett riktigt problem