Nån som vet om avgasbandage i glasfiber kan täta till förargliga läckor mellan ljuddämpare och avgasrör, som vanliga avgaspackningar inte rår på, eller där rost gjort passningen för stor?
Väven ser ju tät ut, men...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Köpte och monterde med fyra slangklämmor. Nu pyser det inte ut en kraftig stråle vid skarven längre, utan mer ett diffuserat moln vid knävecket. Antar att det är en sorts utveckling till det bättre.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Henning skrev:Jag har tätningen om den ska passa till en Honda XL600R av 83 års modell.
Du kan få den. Jättebilligt!
Deal! Peemma mig om hur du vill att utbytet ska ske.
Edit: Hoppas att forumgeneralen och grundaren inte har nåt emot att annat än VFR diskuteras här.
===
Henning skrev:Jag skulle kunna tippa på att vår käre Adrian inte ens behöver betala porto.
Häpp!
===