Stog ju slad istället för sladdInvalido skrev:vad stod där??Conseal skrev:Jusses vad jag störde mig på stavfelet i rubriken . nu är det fixat

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Stog ju slad istället för sladdInvalido skrev:vad stod där??Conseal skrev:Jusses vad jag störde mig på stavfelet i rubriken . nu är det fixat
hehe jag stavar som en kråka men sladd kan jag normalt stava tillConseal skrev:Stog ju slad istället för sladdInvalido skrev:vad stod där??Conseal skrev:Jusses vad jag störde mig på stavfelet i rubriken . nu är det fixat
Invalido skrev:tackar... jo jag jag kan tänka mig att det betyder så.... särskilt när det kommer från han.........börjar bli ganska trött på den där fimpeplockaren!PerJohan skrev:Jag chansar på att det betyder Read the fucking manual, men jag har itne en aning om jag har rätt!Invalido skrev: hmmm vad menas med RTFM?
jo jag e bara ärlig....har läst igenom väldigt många av dinna innlägg.... det e mycket gnäll,hackande o påhopp från dig....jag kan inte svara för andra men jag e fett trött på dina komentarer... har du inget vettigt eller snällt att skriva så skit i o skriv... du kanske kan vara glad för ändras skull.... om någon köper en ny hoj skriver du fin! men fel färg.... ja det ska alltid vara något med dig... lägg av! o sen ang om jag ätit piller igen...nej inte nu men du kanske ska gå o köpa ett par,kanske skulle hjälpa.Tyrannosaurus skrev:Invalido skrev:tackar... jo jag jag kan tänka mig att det betyder så.... särskilt när det kommer från han.........börjar bli ganska trött på den där fimpeplockaren!PerJohan skrev: Jag chansar på att det betyder Read the fucking manual, men jag har itne en aning om jag har rätt!![]()
Nu ska du inte vara sån
Hörrudu, sånt där dösnack och anklagelser blir jag lite sur över.Invalido skrev:jo jag e bara ärlig....har läst igenom väldigt många av dinna innlägg.... det e mycket gnäll,hackande o påhopp från dig....jag kan inte svara för andra men jag e fett trött på dina komentarer... har du inget vettigt eller snällt att skriva så skit i o skriv... du kanske kan vara glad för ändras skull.... om någon köper en ny hoj skriver du fin! men fel färg.... ja det ska alltid vara något med dig... lägg av!Tyrannosaurus skrev:Invalido skrev: tackar... jo jag jag kan tänka mig att det betyder så.... särskilt när det kommer från han.........börjar bli ganska trött på den där fimpeplockaren!![]()
Nu ska du inte vara sån
Det var därför jag sa RTFM. Komponenter kan vara olika då blir det också andra färger, man kan missförstå, men grundfärgerna är standard.Invalido skrev:o vad honda har som standard,hmm jag du e mycket kunnig i mycket det lyfter jag på hatten för... min hoj är orginal just i det ärendet gällande denna tråden....o jag kan säga att du har FEL ser inte ut så med dom färgerna på min därför skrev jag om någon viste o DU viste inte.
Jag snackade om nyktra (nåja) hojåkare, inte om fylletrattar i en krogköo störrigt folk e jag van o hanskas med som dörrvakt men deras ursekt e att dom e fulla......
Du får tycka vad du vill om mig och mina kommentarer, vi bor i ett fritt (nåja) land. Men så länge både du ock jag är kvar på forumet så får vi nog stå ut båda tvåhar sakt vad jag anser om dig(då dömt av dinna innlägg o komentarer här på forumet o e trött på det)
underbart! tackar