E det väder så kommer jag å tittar på. Har aldrig sett hoj på bana live så det kan va skoj. 27-28 mil blir lite långt får en dagstur men vafför inte...när börjar ni köra?
*
*
*
VFR 750 97:an är såld!
Får se när nästa kommer...
jeppes skrev:E det väder så kommer jag å tittar på. Har aldrig sett hoj på bana live så det kan va skoj. 27-28 mil blir lite långt får en dagstur men vafför inte...när börjar ni köra?
Kurserna börjar sådär 7 på morgonen, men vi kör ju hela dan så nånting hinner du nog se...
jeppes skrev:E det väder så kommer jag å tittar på. Har aldrig sett hoj på bana live så det kan va skoj. 27-28 mil blir lite långt får en dagstur men vafför inte...när börjar ni köra?
Kurserna börjar sådär 7 på morgonen, men vi kör ju hela dan så nånting hinner du nog se...
Jag får väl åka vid 7-rycket så borde jag hinna vila lite innan man måste hem igen. Syns på plats
*
*
*
VFR 750 97:an är såld!
Får se när nästa kommer...
Inskrivningen brukar börja kl. 7. Men det är inte intressant att titta på förrän vid 9-tiden, då själva körningen börjar.