tysk röv då sticker den ju rakt upp...denna har samm lutning som r6 o r1 orginal.... kommer yamaha r6 r1 från tyskelandet??? :shock:kan ju se ut som att den sticker rakt upp men det kan bero på kameravinklen.. till vänster om min hoj står en r1 som jag gämfört med
tysk röv då sticker den ju rakt upp...denna har samm lutning som r6 o r1 orginal.... kommer yamaha r6 r1 från tyskelandet??? kan ju se ut som att den sticker rakt upp men det kan bero på kameravinklen.. till vänster om min hoj står en r1 som jag gämfört med
Jo jag antar att det kommer bli någon form att skylt och baklampa nedanför, då kommer "tyskröven" (viilket det inte är, men det är nära ) att bli mindre påfallande.
Det är iaf bra att du har en 750 och inte 800. För en näckad hoj med kylarna på sidan hade nog inte varit snyggt.
Föresten, du snackade om vad du skulle ha för rör. Med den höga röven kan det nog bli grymt med ett rör som kommer fram under och sen en smidigt lampa och skylt under det. Då visar du ju också enkelsvingen ordentligt.
tysk röv då sticker den ju rakt upp...denna har samm lutning som r6 o r1 orginal.... kommer yamaha r6 r1 från tyskelandet??? kan ju se ut som att den sticker rakt upp men det kan bero på kameravinklen.. till vänster om min hoj står en r1 som jag gämfört med
Jo jag antar att det kommer bli någon form att skylt och baklampa nedanför, då kommer "tyskröven" (viilket det inte är, men det är nära ) att bli mindre påfallande.
Det är iaf bra att du har en 750 och inte 800. För en näckad hoj med kylarna på sidan hade nog inte varit snyggt.
Föresten, du snackade om vad du skulle ha för rör. Med den höga röven kan det nog bli grymt med ett rör som kommer fram under och sen en smidigt lampa och skylt under det. Då visar du ju också enkelsvingen ordentligt.
Invalido skrev:
har R6an eller R1an tysk röv????
Nej men din påminner lite om det, troligen beroende på att den än så länge är ren. Den kommer nog se mindre tyskrövad ut när mer grejer kommer på plats.
Hur gör du föresten när du skruvar? Enhandsfattning eller börjar armen bli bättre eller har du hjälp?
tror de e kameravinklen som gör det hela...skruvar med vänstran...borra har jag fått hälp med då jag inte klarar hålla i borren o trycka samtidigt.annars e det jag som bygger,det e ju det som ska vara grejen att man bygger själv .armen blir bättre men det e seeeegt o går långsamt... men e glad att det ej blev värre..
tack för att du fråga