adrian_vg skrev:Är det ingen som vill kommentera den där mysko killen som pussade NSR:en, istf att tjafsa om hur det var bättre förr och hur bra det var om alla skjutglada tjommar skulle flytta till Irak edyl?
Tillbaka till ämnet!
Han kanske trodde att det var gud... Men shyyyy, säg inte det till dom där andra tjommarna i Uppsala, för om man säger att "his holyness" är någon annan än deras "his holyness" så tar det hus i helvete
Va?! Tar du på min heliga älskade motorprofet? Kritiserar den? Gör en karikatyrteckning på den? Kör den i Photoshop? Vad h-vete!!!!!
Alla måste respektera det för det finns ingen annan gud än Honda och Sabre är hans profet och jag skiter i om någon tror på Suzuki, Kawasaki eller Yamaha för Honda är den största, Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar! Hondau Akbar!
Den ska inte respekterar det ska dödas i den mest kvalfulla död i Honda salig vare hans namn, starta den femtielfte Hondaintifadan och Hondjihad!
För det är min älskade gud och motorprofet som jag älskar mer än livet och den som inte tror på Honda får inte säga dess namn då deras ord är besudlande.