Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?
Ledig med mc sönder AARRGGHH!!
Moderator: adrian_vg
Ledig med mc sönder AARRGGHH!!
Ödet hatar mig. Mitt företag skänker oss en extra ledig dag nu på fredag (det har nått med nationaldagen att göra) och så är min pärla krasslig
...Jag hade ju lungt kunnat klämt in 8-10 timmars njutning en sån där extra dag.
Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
Re: Ledig med mc sönder AARRGGHH!!
Mja, jag tar en av de andra...Robert skrev: Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?
/H
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!
En dag ledigt, då hinner du förmodligen laga denRobert skrev:Ödet hatar mig. Mitt företag skänker oss en extra ledig dag nu på fredag (det har nått med nationaldagen att göra) och så är min pärla krasslig...Jag hade ju lungt kunnat klämt in 8-10 timmars njutning en sån där extra dag.
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Tänk på de stackars svältande barnen i Afrika... 
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
haha,den va bra.diVid skrev:Hyr Best of MotoGP 88 och masturbera!
Annars gör jag som Henning och tar en av dom andra.
Det finns fördelar med o bo ute i skogen o gilla 2-hjulingar.
Billiga i försäkring och massa små krokiga vägar,där inte polisen har vart sedan högertrafikomläggningen 1967.
Nuvarande 2-hjulingar
Vfr 800 FI 02:a,Super blackbird 07:a,Cb 750 F 82:a,Ktm 640 adv. 05:a o en fet zundapp 78:a
Vfr 800 FI 02:a,Super blackbird 07:a,Cb 750 F 82:a,Ktm 640 adv. 05:a o en fet zundapp 78:a
- lakrissmurfen
- Medlem
Tar en tur ut till gocart och skutbanan 30 min gocart och ett magasin med en AK 47 så försvinner mycket av MC sugetRobert skrev: Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?
"I am easily satisfied with the very best"
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
- adrian_vg
- Kontakt:
lakrissmurfen skrev:Tar en tur ut till gocart och skutbanan 30 min gocart och ett magasin med en AK 47 så försvinner mycket av MC sugetRobert skrev: Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?
===
===
- lakrissmurfen
- Medlem
Här nere i Pragadrian_vg skrev:lakrissmurfen skrev:Tar en tur ut till gocart och skutbanan 30 min gocart och ett magasin med en AK 47 så försvinner mycket av MC sugetRobert skrev: Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?Var kan man skjuta med en AK47:a??
På skutbanan kan man skuta allt från en Glock, Dessert Eagel, sniper riffel till AK 47. Sjukt kul om man nu gillar sånt
Men som sagt det ända som skiljer pojakr från män är prislappen på deras leksaker... Förut var det luftgevär och minicross nu AK 47 och sportjoh
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
- adrian_vg
- Kontakt:
Verkar som om man har lite mer relaxad inställning till skjutvapen i Tjeckien... Skulle vilja se sånt i Sverige.lakrissmurfen skrev:Här nere i PragDom har en aktivitets bana där GoCart och Skutbana är några av grenarna.
På skutbanan kan man skuta allt från en Glock, Dessert Eagel, sniper riffel till AK 47. Sjukt kul om man nu gillar sånt
===
===
- lakrissmurfen
- Medlem
Jag vill ha ditt jobbTegfors skrev:Sånt skjuter jag på jobbet
I Tjeckien kan man gå en 3 daras kurs så får man licens för enhandsvapen. Så nog har dom en lite mer avslappnad inställning till vapen i Tjeckien Även om Tjeckerna påstår att kursen är grymt svår och mycket genomgående så känns det kanske lite litet.
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
Grymt svår?!?lakrissmurfen skrev:I Tjeckien kan man gå en 3 daras kurs så får man licens för enhandsvapen. Så nog har dom en lite mer avslappnad inställning till vapen i Tjeckien Även om Tjeckerna påstår att kursen är grymt svår och mycket genomgående så känns det kanske lite litet.
Gör numera karriär som BMW-gubbe på flickmoppe.
- lakrissmurfen
- Medlem
Nej jag vet har funderat många gånger på att ta kursen bara för att se hur "svår" den igentligen ärRerun skrev:Grymt svår?!?lakrissmurfen skrev:I Tjeckien kan man gå en 3 daras kurs så får man licens för enhandsvapen. Så nog har dom en lite mer avslappnad inställning till vapen i Tjeckien Även om Tjeckerna påstår att kursen är grymt svår och mycket genomgående så känns det kanske lite litet.Vad är det för folk du umgås med?
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5
Winston Churchill
VFR 750 -92 Röd
GSX-R750 K5