Ödet hatar mig. Mitt företag skänker oss en extra ledig dag nu på fredag (det har nått med nationaldagen att göra) och så är min pärla krasslig ...Jag hade ju lungt kunnat klämt in 8-10 timmars njutning en sån där extra dag.
Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
Robert skrev:Ödet hatar mig. Mitt företag skänker oss en extra ledig dag nu på fredag (det har nått med nationaldagen att göra) och så är min pärla krasslig ...Jag hade ju lungt kunnat klämt in 8-10 timmars njutning en sån där extra dag.
Vad gör ni när er mc inte "kan eller vill"? Finns det en copingstrategi att tillämpa vid mc-abstinens?
En dag ledigt, då hinner du förmodligen laga den
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
There´s no devil, there's just God when he's drunk.
Honda VFR 800 -01, såld
Suzuki DL-650 -12, in love with
Annars gör jag som Henning och tar en av dom andra.
Det finns fördelar med o bo ute i skogen o gilla 2-hjulingar.
Billiga i försäkring och massa små krokiga vägar,där inte polisen har vart sedan högertrafikomläggningen 1967.
Nuvarande 2-hjulingar
Vfr 800 FI 02:a,Super blackbird 07:a,Cb 750 F 82:a,Ktm 640 adv. 05:a o en fet zundapp 78:a
Robert skrev:
Tar en tur ut till gocart och skutbanan 30 min gocart och ett magasin med en AK 47 så försvinner mycket av MC suget
Var kan man skjuta med en AK47:a??
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
lakrissmurfen skrev:Här nere i Prag Dom har en aktivitets bana där GoCart och Skutbana är några av grenarna.
På skutbanan kan man skuta allt från en Glock, Dessert Eagel, sniper riffel till AK 47. Sjukt kul om man nu gillar sånt
Verkar som om man har lite mer relaxad inställning till skjutvapen i Tjeckien... Skulle vilja se sånt i Sverige.
===
I Tjeckien kan man gå en 3 daras kurs så får man licens för enhandsvapen. Så nog har dom en lite mer avslappnad inställning till vapen i Tjeckien Även om Tjeckerna påstår att kursen är grymt svår och mycket genomgående så känns det kanske lite litet.
"I am easily satisfied with the very best"
Winston Churchill
lakrissmurfen skrev:I Tjeckien kan man gå en 3 daras kurs så får man licens för enhandsvapen. Så nog har dom en lite mer avslappnad inställning till vapen i Tjeckien Även om Tjeckerna påstår att kursen är grymt svår och mycket genomgående så känns det kanske lite litet.
lakrissmurfen skrev:I Tjeckien kan man gå en 3 daras kurs så får man licens för enhandsvapen. Så nog har dom en lite mer avslappnad inställning till vapen i Tjeckien Även om Tjeckerna påstår att kursen är grymt svår och mycket genomgående så känns det kanske lite litet.
Grymt svår?!? Vad är det för folk du umgås med?
Nej jag vet har funderat många gånger på att ta kursen bara för att se hur "svår" den igentligen är
"I am easily satisfied with the very best"
Winston Churchill