y0!
Någon som har tips på bra hotell-sida. Dvs, inte någon som försöker sälja rum utan där boende kan berätta vad de tyckte om rummet, maten, parkering, placering etc etc.
Senaste månaden har jag bott lika mycket på hotell som hemma, då börjar jag värdera mina stopp mer helt enkelt.
Hotellforum
Moderator: adrian_vg
Den enda jag känner till är www.tripadvisor.com
Tror att det svenska utbudet är minimalt men har inte kollat, för hotell i USA är den helt OK.
Tror att det svenska utbudet är minimalt men har inte kollat, för hotell i USA är den helt OK.
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Re: Hotellforum
Tripadvisor.com. Lysande sajt.elias skrev:y0!
Någon som har tips på bra hotell-sida. Dvs, inte någon som försöker sälja rum utan där boende kan berätta vad de tyckte om rummet, maten, parkering, placering etc etc.
Senaste månaden har jag bott lika mycket på hotell som hemma, då börjar jag värdera mina stopp mer helt enkelt.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
Tripadvisor.com. Lysande sajt.[/quoteadrian_vg skrev:elias skrev:y0!
Ja, den var bra! Kul att läsa omdömena om de billigaste hotellen i London, jag tror att jag bott på nåra av dom!
"The room is ridiculously small, you can not open the suitcase"
"THIS IS THE WORST HOTEL ON EARTH! etc

VFR800 FIX 1999
"Best motorcycle in the World"
"Best motorcycle in the World"
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
I senaste månadsbrevet, hade de en specialartikel om de värsta hotellen i världen 2008. Man kan lugnt säga att kackerlackor rular i ensamt majestät och att amerikanerna verkar tro att billiga hotellrum ska innehålla allt som en 5-stjärnig svit gör.
På ett personligt plan anser jag att ett hotellrum bör ha en ren säng och toalett, allt annat är lyx. Dvs om man inte planerar attvara i rummet under hela semestern edyl. För övernattning duger det mesta.
Mitt värsta rum fanns i fd Östtyskland, Naumburg 2005.

På ett personligt plan anser jag att ett hotellrum bör ha en ren säng och toalett, allt annat är lyx. Dvs om man inte planerar attvara i rummet under hela semestern edyl. För övernattning duger det mesta.
Mitt värsta rum fanns i fd Östtyskland, Naumburg 2005.

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
===
===
på www.bookings.com kan man läsa recensioner samt boka biljetter med...
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...