Som "tur" så tog det i pannan o det blev 2 jack (!) till på jacken

Det blev en tur i en ambulans o 5 stygn .Det värsta är att jag vet att det kan vara samma handtag som lossnade förra veckan,ska kolla upp med gymmet imorgon

Moderator: adrian_vg
Aj. Men det är det jag alltid sagt: idrott är farligt!jacken skrev:Gymträningen igår blev inte så lyckad,ville vara i någonlunda form när vi ska till Grand Canaria på onsdag.Körde liggande bicepscurl när sprinten till handtaget lossade.
Som "tur" så tog det i pannan o det blev 2 jack (!) till på jacken![]()
Det blev en tur i en ambulans o 5 stygn .Det värsta är att jag vet att det kan vara samma handtag som lossnade förra veckan,ska kolla upp med gymmet imorgon
en annan tänkte börja om i januari och såna här historier gör det inte bättreRåttis skrev:Hmmm.....undra om man skall börja med sånt egentligen, tänkte börja nu i slutet av januari......
/Råttis
Programbibliotek och div play-tjänster?Conseal skrev:Utbudet på tv dagtid lämnar en del att önska. Nyopererad axel och ett stadigt intag av smärtstillande gör att film överskrider mina vakenperioder :/
Använder du den själv, så att du vet att den funkar?Tommy Gsson skrev:http://www.dhgate.com/product/cn-2013-r ... |451561437
Varför inte?Seth skrev:3 motorcyklar och en gammal velociped under loppet av 3 timmar åker förbi utanför och jag kan inte ut o köra med min vita...