Det sägs på så många ställen...

Här snackar vi om sånt som inte är mc-relaterat såsom film, musik och hemelektronik.

Moderator: adrian_vg

Meddelande
Författare
Invalido

#16 Inlägg av Invalido »

Tyrannosaurus skrev:
Invalido skrev:nejdå..inget mig emot att här finns andra med i forumet som ej har vfr :wink:
men min personliga åsikt är at inte ta med massa andra ,för då kan vi ju lika bra lägga in en tråd på sporthoj o ta med alla.. då förlorar det ju sin poäng lite...(min åsikt)
Det är väl skillnad på några gamla tigrar bland tamkatterna och hela Sporthoj.com? :wink:
o om att ni ska köra ifrån...hmm ja har du turbo så...
drar du en hoj med v4 som e om drevad 0 ca 112hk o väger 180kg?? :lol:
Ähum, jag har också V4... Fast större :P Men det beror på vad vi ska göra. Hur länge orkar du hålla 200+ utan kåpa? :twisted: Ska vi ta en tank? :lol:
som sakt det va min åsikt o det står jag för. :wink: att folk utan vfr som är medhär i forumet tycker jag klart ska med,d är lika mycket medlem som jag är.
jadu hur länge..hmm får gipsa nacken o spika fast håret o en burk superlim på sadlen så ska jag nog klara 2minuter :D

Invalido

#17 Inlägg av Invalido »

sorry tegfors för att vi kom lite offtopick i din tråd :cry:

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#18 Inlägg av Tyrannosaurus »

Invalido skrev:jadu hur länge..hmm får gipsa nacken o spika fast håret o en burk superlim på sadlen så ska jag nog klara 2minuter :D
Du får se till att bli av med gipset om armen först och så det har läkt ordentligt. Ska inte vara alltför elak innan dess (har fortfarande medlidande).

På tal om "hur länge"... Senast jag försökte kom jag till Vätterleden vid Brahehus. Där blev jag och polarn avflaggade och fick bidra till Farbrors fikakassa med en lusing var :roll:

Det var ju lite trafik just där så vi fick slå av lite och på frågan om vi hade kört lika fort hela vägen kunde jag därför svara helt ärligt "nejdå". Men jag sa inte att vi inte hade kört så långsamt på hela vägen. Men jag misstänker att Farbror förstog ändå på mitt breda och "oskyldiga" leende.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
tersan
Donator 2021
Inlägg: 3239
Blev medlem: tor jan 31, 2008 11:47
Ort: Gullestad, Vikbolandet
Kontakt:

#19 Inlägg av tersan »

Trineo skrev:
Tyrannosaurus skrev:för vi får ju inte mobba vår forumgeneral :wink:
Är det inte lättare att göra just det om han är med... svårare för han att få reda på det om man gör det bakom ryggen på han. :)
Bra poäng där! :)

Att dyka upp med en halv motor på en V4-träff gör man inte obemärkt, hehe... :wink:
VFR750F -92, grön

Användarvisningsbild
Donner
Donator 2017
Donator 2017
Inlägg: 3228
Blev medlem: mån aug 27, 2007 17:34
Ort: Landskrona

Re: Det sägs på så många ställen...

#20 Inlägg av Donner »

Tegfors skrev:I så många trådar sägs pratas det om det goda stämning som råder här...
O jag kan inte annat än hålla med :D

Jag vill bara rikta ett stort tack till er alla, varje dag går jag in och får läsa antingen ett skämt eller att någon försöker hjälpa en forumkamrat!
(kan vara som så att jag är lite sentimental efter några whisky men ändå :wink: )

Det har ju visat sig att jag iom mitt hojköp inte bara har köpt en av de bästa cyklarna som finns utan även har hittat ett av de bästa forumerna som finns :D

Keep it up!!!! :D

/Fredrik
Klart trevliga medlemmar som gör detta till ett trevligt forum ...tack alla.
Själv kör man inte vfr längre men trivs här ändå och hoppas att man kan bidraga med nån nyttig info ibland.

Ang träff så hade det väl varit trevligt med oss som snackar på detta forum hade träffats även om inte alla kör vfr längre. Själv kör jag bla Honda cb så det hade ju varit kul om man fick komma med den till träffen.

Mvh jocke
_______________________________________
VFR 800FI-01 "Movistar edition" *SÅLD*
CBF1000A brukshojen *SÅLD*
Kör husbil numera

Användarvisningsbild
HondaHasse
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 2245
Blev medlem: lör feb 02, 2008 20:10
Ort: Ängelholm
Kontakt:

Re: Det sägs på så många ställen...

#21 Inlägg av HondaHasse »

Donner skrev: Ang träff så hade det väl varit trevligt med oss som snackar på detta forum hade träffats även om inte alla kör vfr längre. Själv kör jag bla Honda cb så det hade ju varit kul om man fick komma med den till träffen.

Mvh jocke
Vi har ju alla här i forumet antingen haft, har eller skulle vilja ha en V4 så vi har ju ett gemensamt intresse eller hur? Så därför tycker jag att alla som är medlemmar här på forumet är välkomna! Tycker för övrigt att denna diskution hör hemma i träfftråden.......
Vi ses till sommaren!!!!

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden

Skriv svar