Mina blinghandskar åker moppe nånstans

Här snackar vi om sånt som inte är mc-relaterat såsom film, musik och hemelektronik.

Moderator: adrian_vg

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
apex
Donator 2008
Inlägg: 637
Blev medlem: ons mar 28, 2007 22:22
Ort: Linköping

Mina blinghandskar åker moppe nånstans

#1 Inlägg av apex »

Gissar jag iaf?

Köpte lite balla kolfiberhandskar när jag var i USA i våras. Knogskydd i kolfiber, perfekt om man ska veva i korvkön!! :lol:

Skulle hjälpa en polare att bära in ett skåp i ett garage utanför stan så jag parkerade hojen i vid en hyreskasern i centrala Linköping. Stoppade in handskarna i hjälmen och låste hjälmen till hojen.

Åsså när jag kom tebax så hade nån norpat handskarna!!! :twisted: Bara för att det gick, typ!

Trodde att hojar var "fredad zon" att man kan hänga hjälmen på styret och gå in o fika å så- men nej...
VFR800 FIX 1999
"Best motorcycle in the World"

Invalido

#2 Inlägg av Invalido »

SÅ SURT! LÅNGA FINGRAR SKA BRYTAS :twisted:

Användarvisningsbild
Hulk
Donator 2012
Inlägg: 142
Blev medlem: lör maj 26, 2007 13:58
Ort: Sörmland

#3 Inlägg av Hulk »

Bild

Säger som dessa grabbar i ett liknande ärende:
LANCE: Still got your Malibu?
VINCENT: You know what some fucker did to it the other day?
LANCE: What?
VINCENT: Fuckin' keyed it.
LANCE: Oh man, that's fucked up.
VINCENT: Tell me about it. I had the goddamn thing in storage three years. It's out five fuckin' days -- five days, and some dickless piece of shit fucks with it.
LANCE: They should be fuckin' killed. No trial, no jury, straight to execution.
:cEvil:
VFR750-95

Användarvisningsbild
tersan
Donator 2021
Inlägg: 3239
Blev medlem: tor jan 31, 2008 11:47
Ort: Gullestad, Vikbolandet
Kontakt:

#4 Inlägg av tersan »

Jag ska hålla utkik i stan efter moppeligister med kolfiberhandskar...

Det är ju själva f-n att man inte kan få ha nåt ifred, och att allt måste vara fastspikat/inlåst/bevakat. :evil:
VFR750F -92, grön

Användarvisningsbild
adrian_vg
Moderator VFR-Forum
Inlägg: 14482
Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
Ort: Uppsala
Kontakt:

#5 Inlägg av adrian_vg »

tersan skrev:Jag ska hålla utkik i stan efter moppeligister med kolfiberhandskar...

Det är ju själva f-n att man inte kan få ha nåt ifred, och att allt måste vara fastspikat/inlåst/bevakat. :evil:
När min T4 var nyinköpt gick det typ tre dar innan nån jeppe lagt en fimp på taket. Lite brännskador blev men det syntes knappt efter lite polering tack och lov.

En polare fick sin hjälm pissad i för tjugotalet år sen när han lämnat hojen på en parkering i Jönköpings innerstad. Sen dess lämnar jag inget på hojjen. Man måste tänka åt andra mindre tänkande människor och inte fresta dem i onödan... För djävligt egentligen. :? Det är inte idag förbjudet att vara korkad, men det borde jädrar i mig vara det. Sunt förnuft, vad tusan är det...? :evil:

Apex, jag lider med dig.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!

Skriv svar