Stänger tidigt här...

Här snackar vi om sånt som inte är mc-relaterat såsom film, musik och hemelektronik.

Moderator: adrian_vg

Meddelande
Författare
Invalido

#31 Inlägg av Invalido »

T-PWR skrev:
Invalido skrev:
T-PWR skrev:Sippar på en cola light, räknas det? :wink:

// Mathias
det beror på vad du blandat i den :wink:
Ehhmm,. :oops:
drick vad du vill :P får ju driva med dig :wink:

T-PWR
Medlem
Inlägg: 80
Blev medlem: tis sep 09, 2008 14:55
Ort: Smålandsstenar

#32 Inlägg av T-PWR »

Hehee,. så bra, ska jobba tidigt imorgon så jag har ju en ursäkt i alla fall,. :wink:

Invalido

#33 Inlägg av Invalido »

T-PWR skrev:Hehee,. så bra, ska jobba tidigt imorgon så jag har ju en ursäkt i alla fall,. :wink:
ja... annars brukar det vara tvärt om... typiska svensken måste förklara eller ha en ursäckt för att dricka lite sprit

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#34 Inlägg av Tyrannosaurus »

T-PWR skrev:Sippar på en cola light, räknas det? :wink:
Aspartan, ISCH! Giftigt jävla träspritbaserat sötningsmedel. "Better with the real thing".
Hemma hos mig innehåller "cola light" socker men är utblandad :lol: Å andra sidan dricker jag sällan "cola light" eftersom jag anser att det är att förstöra god cola med sprit eller god sprit med cola, beror på hur man ser det :wink:

Dom som blandar i "red bull(skit)" förstår jag mig överhuvudtaget inte på. Har smakat på skiten två gånger - första och sista. Det var nog bland det vidrigaste jag har varit med om :P
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
TG
Donator 2011
Inlägg: 1567
Blev medlem: sön jul 13, 2008 20:41
Ort: Månstad

#35 Inlägg av TG »

Tyrannosaurus skrev:
T-PWR skrev:Sippar på en cola light, räknas det? :wink:

Dom som blandar i "red bull(skit)" förstår jag mig överhuvudtaget inte på. Har smakat på skiten två gånger - första och sista. Det var nog bland det vidrigaste jag har varit med om :P
Ja, cola o red bull tillsammans kan inte vara någon höjdare tillsammans.... tacka vet jag sprit och sprit :wink:
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE... :D

Användarvisningsbild
TG
Donator 2011
Inlägg: 1567
Blev medlem: sön jul 13, 2008 20:41
Ort: Månstad

#36 Inlägg av TG »

Som sagt i början av tråden........ stänger tidigt här...
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE... :D

Skriv svar