Min fru såg den, och undrade varför inte *jag* skaffat en sån för hennes skull...tersan skrev:fast hur tänkte han när han monterade en ryggkudde till passageraren?

Moderator: adrian_vg
Min fru såg den, och undrade varför inte *jag* skaffat en sån för hennes skull...tersan skrev:fast hur tänkte han när han monterade en ryggkudde till passageraren?
Vad försöker du säga egentligen??Tyrannosaurus skrev:Kommer ni ihåg den stackars journalisten Patrik Lundberg som godisföretaget Fazer så hjärtlöst slet själen ur kroppen på?
Jag har roat mig med att göra en sammanfattning av historian Här
Men även om andra "rasistiska" produkter
Nu har den "stackaren" Patrik Lundberg gjort det igen, fast den här gången handlade det om att att snopp kanske är för liten
Nåja, jag har en del av mina samlade elakheter Här
Inget speciellt, jag bara driver lite lätt med honom och hans moralpaniska hysteri som andra har hakat på i samma tonläge.adrian_vg skrev:Vad försöker du säga egentligen??
Att du bara törs, du vet välan om att allt dylika "kritikyttringar" registeras, utreds och loggas hos FRA och sedan länkas till berörda myndigheter inom EU, typ europol mm,mm.Tyrannosaurus skrev:Kommer ni ihåg den stackars journalisten Patrik Lundberg som godisföretaget Fazer så hjärtlöst slet själen ur kroppen på?
Jag har roat mig med att göra en sammanfattning av historian Här
Men även om andra "rasistiska" produkter
Nu har den "stackaren" Patrik Lundberg gjort det igen, fast den här gången handlade det om att att snopp kanske är för liten
Nåja, jag har en del av mina samlade elakheter Här
När det blir sådäringa blötkallt och det blir byst av löv på vägarna..adrian_vg skrev:När börjar ni ställa in era viffrar för vintern? Vid första frosten på sadeln?
Vad är "byst"??blacken skrev:När det blir sådäringa blötkallt och det blir byst av löv på vägarna..
för många..adrian_vg skrev:Vad är "byst"??blacken skrev:När det blir sådäringa blötkallt och det blir byst av löv på vägarna..
Ah! Jo, de vara riktigt hala om man kommer in fel...blacken skrev:för många..
Jag är troligen redan registrerad lite varstans, så vad kan mer hända mig? Jag räds inteblacken skrev:Att du bara törs, du vet välan om att allt dylika "kritikyttringar" registeras, utreds och loggas hos FRA och sedan länkas till berörda myndigheter inom EU, typ europol mm,mm.
Så man kan lugnt utgå ifrån att alla på detta forum som klickade på länkarna, bidde registrerade av FRA.
Har vi vaknat på fel sida i dag?Tyrannosaurus skrev:Jag är troligen redan registrerad lite varstans, så vad kan mer hända mig? Jag räds intesjälv. Fast iofs är väl packet som styr det här landet värre än han
Ja, precis som alla måndagar...adrian_vg skrev:Har vi vaknat på fel sida i dag?
Snart är det fredag igen. ;*)tersan skrev:Ja, precis som alla måndagar...adrian_vg skrev:Har vi vaknat på fel sida i dag?