adrian_vg skrev:Dagens bildrullepris tycker jag ska gå till hantverkaren ....
Var är alla trafikpoliser när man behöver dem?? Tyvärr har det blivit riskfritt att uppträda så i dagens trafik-Sverige. Fyll gärna på denna tråd. Ser fram emot fler drullar.

Jag hoppas på att inte få höra om mc-drullar i tråden!
En helt vanlig hantverkare med bil skulle jag vilja säja...
Polisen törs inte ingripa för att göra ett "uppfostrande samtal" med såna bilister. De bör inte ge sig in i diskussioner om jag minns rätt. Vårdlöshet är inte mätbar på samma sätt som fortkörande..
Fler videobilar åt Polisen, tack...
På MSN startsida finns det en del kul (polis)filmer över fjollträsksbilisters beteende,. 70 bilar smällde ju i Tyskland för ett tag sen. Inte ens dom kan det där med "Abstand halten!"
I veckan (snö..) låg det en bil och pressade som f-n bakom mig, 3meter, hal och smal 70väg, i snöfall och mörker..När han slutligen passerade (i en snäv böj) visade det sig vara en en
trafikskolebil med stor logga på sidan. Så vad har vi att vänta??
Jag väntar iaf på svar på mejlet jag sände dem...

Förra gången jag gjorde nåt liknande (mejlade) var det en taxi tillhörande ett mindre bolag, den visade sig vara avställd, oskattad, obes..
Finns många roliga djur i vår Herres hage. Och se upp med vilket taxibolag ni ev åker med...
Necessity is supposed to be the mother of invention, but desperation works even better...
VF750C --82-83