Men man kan inte skriva i den tråden....inte jag iafConseal skrev:Nu är iallafall tråden fixad

EDIT: Hittade tråden i Allmänt och där går det bra, så glöm mitt påpekande

Moderator: adrian_vg
Men man kan inte skriva i den tråden....inte jag iafConseal skrev:Nu är iallafall tråden fixad
Ja varför inte, men då ska det vara fulldubbat typ isroadracing.blacken skrev:http://www.youtube.com/watch?v=AJRzINZd93MEn framtida vintersysselsättning kanske?
Du kan ladda ner service packs innan, visserligen slipper du inte alla patchar m.m. men man slipper en hel del.StigH skrev:Jag har suttit i två dagar och installerat om datorer från scratch...
3 st med op och alla stödprogram, aktiveringer, kontroller etc etc..
F-n vad det tar tid innan allt är ok och fungerande igen..![]()
och sen när man ska stänga av så kommer:
"do not shut down, installing updates" eller nåt sånt...
Installing 1 of 139 updates..."
Fyra datorer, alla olika..2x W7 och 2x XP. ( varav en laptop med XP, ska byta till W7 när jag vet att drivisarna funkar med W7)Maciver skrev:Du kan ladda ner service packs innan, visserligen slipper du inte alla patchar m.m. men man slipper en hel del.
Men gör man "samma" installation ganska ofta är det som Jens-Henrik säger smidigast med slipsteam.
Mascot Motor i Nässjö har också nåt i helgen..2-3 marsDonner skrev:Öppet hus lite här o där idag.
Först blir det Nilssons mc i Hbg sen tar vi en sväng till Cleassons i Bromölla![]()
Våren e på G
Skor som i skor eller skor som i däck?Jimmy.S skrev:japp, var på mascot i dag, blev ett par nya skor och lite kaffe
Ja våren börjar närma sig snabbt nu