adrian_vg skrev:Blåviffer skrev:1. Vad är det för svårt med att hålla längre avstånd än 0,2 s?
2. Har dyra/snabba bilar mer rätt till vägen än andra? Jag undrar speciellt om det ingår en ligistutbildning när man köper BMW...
3. Våra yrkeschaufförer. Vägens riddare och förebilder! Jo tjäna....
Mörkfärgade BMW är värst!

Jag håller med och höll på att få spader på två bimbos i en BMW cap på Tranebergsbron förra året. Hade jag inte haft så jävla ont så hade dom fått leta efter sin bilnyckel i Mälaren under bron
Men... Något jag förvånas över sen jag själv började köra
Baader
Meinhof
Wagen är att det verkar finnas någon slags oskriven överenskommelse mellan ägarna av dessa å fyra hjul försedda automobiler av ovanstående fabrikat att inte hålla på att jävlas med varandra. Det händer ofta att folk bara ska om bara för att dom just bara ska om och sen lägger sig framför enbart för nöjet att få agera bromskloss eller att någon lägger sig som en frimärke bakom eller liknande idiotier. Men av någon outgrundlig anledning har detta aldrig hänt av någon annan med det nämnda automobilmärket från tyska Bayern.
Jag blir lika förvånad varje gång, generösa avstånd bakom, inte kasta sig in framför, inga arga hämndomkörningar när man kör om dom.
Jaja, det är väl trevligt så länge det varar, men det lär väl inte vara längre än tills jag sätter mig på hojen. Men då har jag istället pulver så jag kan rasta dom ordentligt. Jag brukar ibland säga det till dom som tycker att bilen går bra, "den är SLÖ jämfört med hojen".