santadrian_vg skrev:Det finns bättre och sämre sätt att köra i rusningstrafik. 8*)
jag väljer alltid ett bättre sätt

Moderator: adrian_vg
santadrian_vg skrev:Det finns bättre och sämre sätt att köra i rusningstrafik. 8*)
Vi försöker nog alla, men vissa misslyckas kapitalt i sitt uppsått. Dessvärre retar de också gallfeber på dem som har koll på läget. 8*)Pegaso skrev:santadrian_vg skrev:Det finns bättre och sämre sätt att köra i rusningstrafik. 8*)
jag väljer alltid ett bättre sätt
Är man 15 och dum som ett spån behövs inga specialla skäl. 8->Mister skrev:Råkade ut för något riktigt märkligt i helgen på en lånad hoj. Låg bakom (var på e4:an), med lagom avstånd, en svart V70 med svarta rutor. Ut från passagerarrutan häver sig en kille ut i 15 årsåldern och sätter sig på fönsterkarmen. Han gör fuck you tecken. Sitter där nån minut och sen dyker in i bilen igen. Efter nån minut så upprepar sig proceduren.![]()
![]()
Själv, sitter jag på en lånad 650 v-strom och fattar ingenting
Hade tidigare förare av lånehojen varit ett svin, ville de rejsa eller vad....funderingarna var många när det hände.
Låter som klart överskriden promillegräns i mina öron.adrian_vg skrev:Tanten i Skoda Fabian jag hamnade bakom igår fick mig att le brett igår och bara skaka på huvudet.
Hon körde ju stadigt, om än överdrivet försiktigt. Men det betyder ju inget. Tanten kan ju ha tittat lite för djupt i sin medicinburk. Ser man inte heller så bra, så kör man som en säck nötter...Tyrannosaurus skrev:Låter som klart överskriden promillegräns i mina öron.adrian_vg skrev:Tanten i Skoda Fabian jag hamnade bakom igår fick mig att le brett igår och bara skaka på huvudet.
Hon kanske hade sendrag i högerdojjan, som släppte lite sporadiskt mellan varven?adrian_vg skrev:Hon körde ju stadigt, om än överdrivet försiktigt. Men det betyder ju inget. Tanten kan ju ha tittat lite för djupt i sin medicinburk. Ser man inte heller så bra, så kör man som en säck nötter...Tyrannosaurus skrev:Låter som klart överskriden promillegräns i mina öron.adrian_vg skrev:Tanten i Skoda Fabian jag hamnade bakom igår fick mig att le brett igår och bara skaka på huvudet.
Heh, antagligen.blacken skrev:Hon kanske hade sendrag i högerdojjan, som släppte lite sporadiskt mellan varven?
De kanske samma problem som den här killen? Nåt man helst slipper i trafiken:adrian_vg skrev: I morse körde jag på en 70-väg med dubbla spärrlinjer. Bilen framför hade vänstra hjulparet i det andra körfältet mest hela tiden. Bilen bakom hade högra hjulparet ute i vägrenen mest hela tiden. Jag var nånstans i mitten där och förundrades över mina medtrafikanters fordonskompetens...
Vad är detta för något, puckodagen?
Haha den e för jäkla braBlåviffer skrev:De kanske samma problem som den här killen? Nåt man helst slipper i trafiken:adrian_vg skrev: I morse körde jag på en 70-väg med dubbla spärrlinjer. Bilen framför hade vänstra hjulparet i det andra körfältet mest hela tiden. Bilen bakom hade högra hjulparet ute i vägrenen mest hela tiden. Jag var nånstans i mitten där och förundrades över mina medtrafikanters fordonskompetens...
Vad är detta för något, puckodagen?
https://www.youtube.com/watch?v=ez8qsXD ... r_embedded