Omhändertagande önskas i trakten kring Helsingborg....
Moderator: adrian_vg
Jag har en kompis med mej + hans flickvän. Så jag = 3 pers.Tegfors skrev:Så om jag tolkat antalet rätt här på trådens tidigare delar är det nu:
1. Tegfors
2. Hondahasse plus fru
3. Donner x3
4. Invalido
5. Sälle
6. ??
Är det någon/några jag missat så fyll på så ringer jag o bokar bord efter det

Ca kl 19 då?
Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
För mig sket det sig av flera anledningar. Alla som skulle med hoppade av. Visserligen skulle jag kunna åka ner ändå, men 120 mil aptråkig väg ToR (även om jag åker plåtburk), då kan jag göra annat istället, materialvård t.ex. Jag har inte rört hojen sen jag ställde den efter Mälaren Runt. Det är bara att hoppas att förgasarna inte är igensatta.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Då har jag bokat bord för 8 personer... 
De tog egentligen inte emot bordsbokningar efter 17.30 men jag lyckades boka från 18.... Jag kommer alltså att vara där till 18 o det vore trevligt om jag inte behövde sitta ensammen för länge
Ses i morgon!!!

De tog egentligen inte emot bordsbokningar efter 17.30 men jag lyckades boka från 18.... Jag kommer alltså att vara där till 18 o det vore trevligt om jag inte behövde sitta ensammen för länge

Ses i morgon!!!
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...

- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Redan! själv har jag just kommit hem efter att handlat en chivas o ett parTegfors skrev:det är ett bra alternativ![]()
Har nu hällt upp lite gott i glaset här hemma i väntan på att tåget ska gå![]()
staropramen...misstänker det blir ett par staropramen i kväll...d som ej prövat dom bör göra så

får göra lite mat nu annars finns risken att ni får slänga in mig i en taxi innan 19...vill ju träffa alla först..20.00 blir lagom...
jag ar en adresslapp i bakfickan o nr till min sambo