Snacka om att byta ner sig. Jag har sagt till/bett min att inte säga att jag ska välja mellan henne och hojen eftersom hon inte skulle ha en chans.
Å andra sidan har hon försäkrat mig att hon aldrig skulle göra det, inte minst eftersom hon själv har motorintresse
Det var lite som att vinna på tipset, unkis hela livet, åså träffar man en där allt stämmer
HondaHasse skrev:Provkörde VFR rundan idag, hoppas det blir bättre väder i augusti än idag...
Vadå bättre väder? Ser ju fint ut även om det verkar vara mulet, inget grus och böjarna och framför allt myggfritt
Känns som om vifferisterna kommit ut ur sitt ide, trafiken på forumet på forumet har ökat de senaste veckorna verkar det som.
Välkomna tillbaka alla!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Donner skrev:Varmt i luften idag....företaget tyckte dock att dom behövde mig mer där än på hojen
Ge dem sparken!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Inför intelligenstest i samband med riskettan för B-behörighet!
===
adrian_vg skrev:Inför intelligenstest i samband med riskettan för B-behörighet!
Ingen dum idè, det skulle nog bli avsevärt mindre med bilar ute på vägarna då.
Jag har inget problem med det!
===
dubbear skrev:Sitter på min pappaledighet och lär mig Solidworks(3dcad).
Finns de någon roligt viffer tillbehör man kan cada? har lite idé torka
Tvåtonshorn fastsatt under strålkastaren, framför kylaren och bakom gaffeln. Dvs, ungefär där originaltutan sitter.
Om du kan göra en realistisk bild/ritning skulle det hjälpa mig med var placeringen av hornen skulle vara bäst så att de inte tar i stänkskärm, hjul och avgasrör.
Hornen ser ut ungefär som på bilden nedan.
150CR2.1.jpg (9.88 KiB) Visad 6542 gånger
===