dubbear skrev:detta känns mycket bekant!
snart är det din tur adrian=)
Vi har fixat en spjällsäng till knodden redan. Hen ska sova där. No mercy.
Klart att en hojbebis ska ha en spjällsäng, har du byggt den själv? Gäller bara att det är spjäll från en stor förgasare så hen inte kan klättra över. Jag älskar felstavningar.
Våran första vägrade sova i spjälsäng, lös madrass på golvet gick bra men la man henne i spjälsängen vägrade hon sova.
I o f s så vägrade hon även på madrassen ibland, då var enda sättet att hålla henne helt still tills hon slappnade av.
Fast nummer 2 + 3 somnade bäst när dom fick vara ifred i spjälsängen, somnade på en minut då.
T.
Tommy Gsson skrev:Klart att en hojbebis ska ha en spjällsäng, har du byggt den själv? Gäller bara att det är spjäll från en stor förgasare så hen inte kan klättra över. Jag älskar felstavningar.
Från en gammal Honda CB450, inte så stor, men hen är inte så stor heller.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
dubbear skrev:detta känns mycket bekant!
snart är det din tur adrian=)
Vi har fixat en spjällsäng till knodden redan. Hen ska sova där. No mercy.
Klart att en hojbebis ska ha en spjällsäng, har du byggt den själv? Gäller bara att det är spjäll från en stor förgasare så hen inte kan klättra över. Jag älskar felstavningar.
Nejnej, det är inte såna spjäll, utan avgasspjäll d.v.s. raka rör, utan ljuddämpare
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Stackarn, djäkla kärringar man kan inte leva med dom, man får inte skjuta dom och man kan inte vara utan dom. Det skulle banne mig vara tillåtet att fostra dom med en näve av järn i en handske av stål! OFTA!!!
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
blacken skrev:Stackarn, djäkla kärringar man kan inte leva med dom, man får inte skjuta dom och man kan inte vara utan dom. Det skulle banne mig vara tillåtet att fostra dom med en näve av järn i en handske av stål! OFTA!!!
Så, så...
===
blacken skrev:Stackarn, djäkla kärringar man kan inte leva med dom, man får inte skjuta dom och man kan inte vara utan dom. Det skulle banne mig vara tillåtet att fostra dom med en näve av järn i en handske av stål! OFTA!!!
Finns bättre exemplar...
Hustrun var inte så förtjust när jag inhandlade en Goldwing, (hoj nr8) hon hade aldrig suttit på en mc tidigare överhuvudtaget...
Nu är det HON som vill ut och åka ! GW är iofs det enda hon följer med på..
Sen fordrades det en smula övertalning innan jag fick dra till Holland och hämta VF:n (Hoj nr 9 i garaget) men det, sade hon, kompenserades av min synbara glädje när jag kom hemåkandes med den..
"De" går att omvända..
Necessity is supposed to be the mother of invention, but desperation works even better...
VF750C --82-83
Finns bättre exemplar...
Hustrun var inte så förtjust när jag inhandlade en Goldwing, (hoj nr8) hon hade aldrig suttit på en mc tidigare överhuvudtaget...
Nu är det HON som vill ut och åka ! GW är iofs det enda hon följer med på..
Sen fordrades det en smula övertalning innan jag fick dra till Holland och hämta VF:n (Hoj nr 9 i garaget) men det, sade hon, kompenserades av min synbara glädje när jag kom hemåkandes med den..
"De" går att omvända..
jo det finns ju alltid undantaget som bekräfta regeln så att säga. Men opålitliga är dom kvinntimren, så man aldrig vara säker på dom, oavsett vad man gör eller är mot dom har jag observerat under årens lopp.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
HondaHasse skrev:Provkörde VFR rundan idag, hoppas det blir bättre väder i augusti än idag...
Med VFR?
===