Vi är väl alla en hoper skröpliga motorcyklister här...

Moderator: adrian_vg
Småsprutor varannan vecka i bukfettet. Men tack.Brother Wolf skrev:Vi får starta "Kryppel MC"![]()
Ta vara på dig, hoppas det löser sig med dom nya tabletterna![]()
BW
Två korslagda kryckor i guld över en stiliserad bild av en kugghjulskamdrivning i rött (eller citronblått)Brother Wolf skrev:Guld, 2 korslagda kryckor över ett rött kors![]()
BW
Och en devis som lyder. "Immotus in mobile" (Orörlig i det rörliga)blacken skrev:Två korslagda kryckor i guld över en stiliserad bild av en kugghjulskamdrivning i rött (eller citronblått)Brother Wolf skrev:Guld, 2 korslagda kryckor över ett rött kors![]()
BW(Jag är inte färgblind)
Eller Gagghök MCadrian_vg skrev:Småsprutor varannan vecka i bukfettet. Men tack.Brother Wolf skrev:Vi får starta "Kryppel MC"![]()
Ta vara på dig, hoppas det löser sig med dom nya tabletterna![]()
BW![]()
Kryppel MC
by VFR-Forum
Låter bra.
Eller om vi ska få det att låta lite internationellt Immobilize MC Swedenblacken skrev:Eller Gagghök MCadrian_vg skrev:Småsprutor varannan vecka i bukfettet. Men tack.Brother Wolf skrev:Vi får starta "Kryppel MC"
Ta vara på dig, hoppas det löser sig med dom nya tabletterna
BW
Kryppel MC
by VFR-Forum
Låter bra.
Af VFR Forum
StigH skrev:Man gör sina fynd..
Städade hemma inför julen och hittade en rulle tråd. Pt-tråd, platinatråd alltså.
Priset på Pt är idag ca 239:-/gram.
Hittade en hel del, tillräckligt för att det helst bör finnas i bankfack..
Vi får hoppas att det går bra för oss båda.adrian_vg skrev:StigH skrev:Man gör sina fynd..
Städade hemma inför julen och hittade en rulle tråd. Pt-tråd, platinatråd alltså.
Priset på Pt är idag ca 239:-/gram.
Hittade en hel del, tillräckligt för att det helst bör finnas i bankfack..![]()
Själv påbörjade jag min artritbehandling för en halvtimme sen. Har förhoppningar om att slippa åtminstone en del av smärtan framöver...