@Tyrannosaurus:
Jag kan inte mer än hålla med dig gällande mediers gullande (och de rika vänsterradikala snorungarna utan verklighetsuppfattning) och att det var synd att idioten inte fick kulan i huvudet istället för i baken.. Jag känner polismannen som sköt, och jag vet vilket helvete han fick efter skottlossningen. Han är en väldigt bra o reko kille.
Mot våldet - skriv på DU med!!!!
Moderator: adrian_vg
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
@Tegfors:
Framtiden lär nog utvisa om det skäggiga herrarna i E-tuna är såna som bär väst eller turban
Något liknande är ju på gång för närvarande i Köpenhamn.
En kille som jag känner väl kommenterade händelsen i en "viss" stadsdel i Malmö med "jag har aldrig hört något i en buss".
Behöver jag påpeka att stämningen efter det uttalandet blev ganska munter?
Framtiden lär nog utvisa om det skäggiga herrarna i E-tuna är såna som bär väst eller turban

Det kan jag mycket väl tänka mig. De enskilda polismännen är ofta bra folk som inte kan rå för arslena dom har till chefer.Tegfors skrev:Han är en väldigt bra o reko kille.
En kille som jag känner väl kommenterade händelsen i en "viss" stadsdel i Malmö med "jag har aldrig hört något i en buss".
Behöver jag påpeka att stämningen efter det uttalandet blev ganska munter?

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Det har du riktigt rätt i... Vi får se, problemet är väl att det är svårt att få fast de som sitter i toppen oavsett vilken sida de "tillhör"....Tyrannosaurus skrev:@Tegfors:
Det kan jag mycket väl tänka mig. De enskilda polismännen är ofta bra folk som inte kan rå för arslena dom har till chefer.Tegfors skrev:Han är en väldigt bra o reko kille.
Köpenhamn är ju en intressant skådeplats just för stunden...

VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...

kan ju flika in med att efter att har arbetat i ett antal år dörren på ett antal ställen i HBG så vet jag vilka som jag tycker ska hålla sig inne...dom som bråkade o städle till det mäst var gubbar o tanter över 45 som tycker att man kan bete sig hur som hälst...vet bäst kan allt oftast dom som man fick brottas med också... de yngre tar man i nacken o förklarar läget o dom köper det o håller sig oftast lugna...
inte många gånger jag tillkallat polis till platsen pgr av unga..men mååånga gånger för att dom äldre inte köper läget....
inte många gånger jag tillkallat polis till platsen pgr av unga..men mååånga gånger för att dom äldre inte köper läget....
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Usch ja, alla motorcyklister är farliga. De borde förbjudas enl lag.Tegfors skrev: I Tuna är det väldigt mycket "problem" mellan de som driver krogar och annan svartpengarbranscher... Den rivaliserande nattklubben har väldigt ofta större män med skägg o skinnvästar bakom den ordinarie vakten i dörren...

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!