Diskussionen ang Iphone eller nåt annat kan pågå i evighet, jag tror att antingen gillar man apple eller så gör man inte. Man skal köpa det man trivs med och tror på samt tycker om. Själv köpte jag en HTC sensation och trivs bra med den.
Nu kommer snart solen och kanske det kan bli en liten sväng på hojen
Donner skrev:Blev ingen hojtur, däremot en liten inköpsrunda som resulterade i en ny fjärrkontroll Logitech harmony One och BF3 till X-box....
Vad gillar du Harmonin hittills? Fick min levererad i fredags.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Regnade därav ingen hoj idag, trodde solen skulle få en chans men icke.
Har en Harmony 525 sen ganska många år tillbaka och har varit nöjd med den, kände att jag behövde uppgradera nu och det blev en One som jag hittills är väldigt nöjd med. Dock lite plastig för dom pengarna. Coolt att man kan lägga in ikoner till tvkanalerna.
Conseal skrev:Haft min harmony ett par år och är sjukt nöjd trots några små egenheter. Eller för mycket barnkladd i dosan
Visst hade du en 885? På min är batteriet helt slut, och håller inte laddningen mer än en dag eller så. Dessutom är kanal upp och ner-knappen helt slut, så man får trycka ganska bestämt för att nåt ska hända...
Donner skrev:Har en Harmony 525 sen ganska många år tillbaka och har varit nöjd med den, kände att jag behövde uppgradera nu och det blev en One som jag hittills är väldigt nöjd med. Dock lite plastig för dom pengarna. Coolt att man kan lägga in ikoner till tvkanalerna.
Köpte en One också. Kan man lägg in kanalikonerna? Måste ha missat det helt. Bytet var enkelt i Harmony-mjukvaran, och allt fördes över som det skulle, även problemet med att den inte kan starta Xboxen och dvd-spelaren, utan att man trycker på Help... Får felsöka lite när jag hinner.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:
Köpte en One också. Kan man lägg in kanalikonerna? Måste ha missat det helt. Bytet var enkelt i Harmony-mjukvaran, och allt fördes över som det skulle, även problemet med att den inte kan starta Xboxen och dvd-spelaren, utan att man trycker på Help... Får felsöka lite när jag hinner.
Ja du får hitta nån liten bild som du lånar från nätet sen är det bara att lägga in. Se länk.