Spook skrev:Var på banken, blev ett nytt hus till min nya familj....
Fick garage på köpet
Ska du sälja hojen nu??
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
tersan skrev:Men tänk om de hade kunnat tala om att det fanns en bugg redan första gången jag gjorde en felsökning?
Typ... Felias grundinställning verkar vara "felet är hos dig, du har inte monterat prylarna rätt, dessutom använder du grejorna fel och verkar vara rent allmänt trögtänkt. Och om du försöker kontakta oss tänker vi minsann inte svara, så det så. För vi har ju inte gjort nåt fel.".
Nåja... det finns ju värre problem. Vår mobiltäckning, t ex...
tersan skrev:Typ... Felias grundinställning verkar vara "felet är hos dig, du har inte monterat prylarna rätt, dessutom använder du grejorna fel och verkar vara rent allmänt trögtänkt. Och om du försöker kontakta oss tänker vi minsann inte svara, så det så. För vi har ju inte gjort nåt fel.".
Comhem, medan vi hade dem, var också såna. Men det är en annan tråd.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
===
Tommy Gsson skrev:för idag köpte jag nytt bakdäck, PR4 och notan slutade på 1382:- för att dom var snälla!
T.
Märker du också hur lättsvängda PR4 är
SP-1 -01 Röd
VFR800FI-00 Röd
PCIII
KN-filter
Helsystem med Micron kolfiberslipon
Wilbers dämpare fram
Aut.kedjesmörjning
--------------------------------------------------------
Genom att inte ge upp nådde även snigeln Noaks ark.