Moderator: adrian_vg
Vackert! Snabb leverans.apex skrev:Förra onsdagen, en vecka sen, lade grannen ut lappar och bad om medgivande att bygga en 15 kvm friggebod, nära tomtgränsen. Bra ide, tänkte jag och kopierade hennes papper men moddade för min tomt. Delade ut i lådorna. Några timmar senare hade jag fått medgivande från samtliga grannar! Tänkte det vore snyggt med två lika bodar rygg-mot-rygg.
Tog reda på vad grannen skulle handla, och var, och loggade in och beställde en likadan. Levtid ca 3 veckor stod det. På tre dagar var den här! Nu har man en massa jobb helt plötsligt.......
Å f-n, och då är det där ändå en trottoar-SUV...arvikathomas skrev:I onsdags bytte jag bort vectran mot en Santa Fe 2006, skaffat jaktstuga i skogen, med mycket brant väg, Santan klättrar som en bergsget
Min dröm om vi någonsin byter ut V40:in...arvikathomas skrev:Diesel och automatlåda är djäkligt bekvämt också:-)
Ja, kan man inte bli rik på ett jobb får man väl tjäna lite smått på många...adrian_vg skrev:Många strängar på lyran!