Tur till Stockholm
Moderator: adrian_vg
- jeppes
- Donator 2010
Tur till Stockholm
Aha, imorrn bär det iväg till sthlm. Ska va där minst till sönda. Kanske nåt kul som händer som kan ta del av?
*
*
*
VFR 750 97:an är såld!
Får se när nästa kommer...
*
*
VFR 750 97:an är såld!
Får se när nästa kommer...
Re: Tur till Stockholm
Sätta sig vid Palmes pinne, och glutta på pundarna som hoppar hage på Snetorget, kanske.jeppes skrev:Aha, imorrn bär det iväg till sthlm. Ska va där minst till sönda. Kanske nåt kul som händer som kan ta del av?
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Öl är gott 

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- Tyrannosaurus
- Kontakt:
Eftersom det inte skrevs något mer än ett förslag så ägnade jag em åt att vårfixa bilen lite (säg inte att jag ska vårfixa hojen, då får jag bara ågren
- men det kommer, snart snart) sen innan jag viste ordet av så var uret 8.

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- adrian_vg
- Kontakt:
Hur mås det egentligen med kroppen?Tyrannosaurus skrev:Eftersom det inte skrevs något mer än ett förslag så ägnade jag em åt att vårfixa bilen lite (säg inte att jag ska vårfixa hojen, då får jag bara ågren- men det kommer, snart snart) sen innan jag viste ordet av så var uret 8.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
- Tyrannosaurus
- Kontakt:
Den hankar sig fram och käkar både bruna och vita pilleradrian_vg skrev:Hur mås det egentligen med kroppen?Tyrannosaurus skrev:Eftersom det inte skrevs något mer än ett förslag så ägnade jag em åt att vårfixa bilen lite (säg inte att jag ska vårfixa hojen, då får jag bara ågren- men det kommer, snart snart) sen innan jag viste ordet av så var uret 8.

Jag ska byta bil nu eftersom finlir-fotarbetet med manuell inte riktigt vill hänga med. Det blir både "mellangas" när det ska växlas + "kärringstopp" ibland när jag ska iväg från rödlysen

Så burken är till salu, en Baader Meinhof Wagen 325 ti -01 (liten, snorkul, billig i drift och skitfin). Ska ner till Småland på söndag, det blir sista turen, sen om en vecka kommer den ut i annons.
Tror faktiskt att det funkar bättre att köra hoj under förutsättning att jag inte får ont. Var i garaget häromdan och provsatte och det verkar funka (kanske pillerna som funkar). Men ågrenen är mest för att gnistan att göra något under vintern helt enkelt inte har infunnit sig.
Återstår att se om hojen startar eller om förgasarna har geggat igen. Hoppas jag slipper riva, har helt enkelt ingen lust

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- adrian_vg
- Kontakt:
Kul att se att "gubben" till sist insett att det är automatlåda som gäller.Tyrannosaurus skrev:Den hankar sig fram och käkar både bruna och vita piller
Jag ska byta bil nu eftersom finlir-fotarbetet med manuell inte riktigt vill hänga med. Det blir både "mellangas" när det ska växlas + "kärringstopp" ibland när jag ska iväg från rödlysen
Så burken är till salu, en Baader Meinhof Wagen 325 ti -01 (liten, snorkul, billig i drift och skitfin). Ska ner till Småland på söndag, det blir sista turen, sen om en vecka kommer den ut i annons.

Go, Tyrannosaurus, go, go, go!!Tyrannosaurus skrev:Tror faktiskt att det funkar bättre att köra hoj under förutsättning att jag inte får ont. Var i garaget häromdan och provsatte och det verkar funka (kanske pillerna som funkar).
Jag känner så ibland också. Mestadels vill man bara köra. Men så här i början av säsongen, och med perspektivet att jag inte har ett garage, är det en del grejor som bara måste fixas typ igår nu när temperaturen ute är nästan dräglig. Och det gäller både viffern och Edwin. Sen har vi det här med översyn av bågarna inför besiktningen också... Jag vet att jag borde, men orkar inte och har ingen lust heller. Dessutom skingras ju alla planer för vinden, när dagen man planerat att göra allt på dränks i regn...Tyrannosaurus skrev:Men ågrenen är mest för att gnistan att göra något under vintern helt enkelt inte har infunnit sig.
Återstår att se om hojen startar eller om förgasarna har geggat igen. Hoppas jag slipper riva, har helt enkelt ingen lust

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
===
===
Hehe gott.....SKÅLjeppes skrev:Tillbaka till ämnet. Jag dricker nu en go bärs o meckar med dator som blir en mediamaskin. Grym lösning blir det, o full blir man. Skål grabbar o tjejer

Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera