Haha, vi köpte en valp
Moderator: adrian_vg
Haha, vi köpte en valp
I morse skulle jag släppa ut henne, för hon gnällde. När jag kom ner så fattade jag varför!!
http://www.youtube.com/watch?v=abrtP-EDbmg
http://www.youtube.com/watch?v=abrtP-EDbmg
- Bilagor
-
- getattachment_2001.jpg (4.09 KiB) Visad 9669 gånger
Senast redigerad av apex den mån jul 27, 2009 00:41, redigerad totalt 1 gånger.
VFR800 FIX 1999
"Best motorcycle in the World"
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Våran vovve gnäller mest när jag väcker henne och tvingar ut henne för att kissa...
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
Går det inte att bara stänga en dörr då?
Verkar onekligen lite väl grymt att hunden sover i en stängd bur...
Själv har vi en 3 1/2 års Dansk-Svensk Gårdshund... lille Ivanhoe.
Han och vår lille (snart) 6månaders David funkar alldeles utmärkt ihop... det roliga är att Ivanhoe var den som sa till oss i början när David hade skitit i brallan...
Verkar onekligen lite väl grymt att hunden sover i en stängd bur...
Själv har vi en 3 1/2 års Dansk-Svensk Gårdshund... lille Ivanhoe.
Han och vår lille (snart) 6månaders David funkar alldeles utmärkt ihop... det roliga är att Ivanhoe var den som sa till oss i början när David hade skitit i brallan...

Happiness is not getting what you want, but wanting what you got!
Fast det är nog lika grymt att stänga en dörr som att sova i en stor bur. Hon går själv in i den ofta och slaggar, det är hennes "hus".
Hon vill ju vara nära The Big Mama, min tjej, som bestämmer allt i hushållet. Det är viktigt med rangordningen.
Lilla ellen, bebisen, är 7 månader nu.
Hon vill ju vara nära The Big Mama, min tjej, som bestämmer allt i hushållet. Det är viktigt med rangordningen.
Lilla ellen, bebisen, är 7 månader nu.
VFR800 FIX 1999
Lite gullig rackare.
Nåja, hon blir nog lika "dryg" som våran Freja när hon blir 1,5 år. Make till hund att stänga av öronen ibland får man leta efter. Vissa dagar är hon den bästa hunden andra den värsta. Undra när hon ska bli den bästa konstant?
Nåja, hon blir nog lika "dryg" som våran Freja när hon blir 1,5 år. Make till hund att stänga av öronen ibland får man leta efter. Vissa dagar är hon den bästa hunden andra den värsta. Undra när hon ska bli den bästa konstant?
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
just 1,5års ålder är ju en trotsålder... så det är inte så konstigt att hunden stänger av öronen ibland, det är en sån ålder.
Det jag reagerade på angående buren var att den såg stängd ut... eller jag kanske såg fel? Att hundar kryper in i buren självmant och lägger sig för en tupplur är inte alls så konstigt, min korg är min borg som det heter.
Själva har vi vår David i spjälsäng i sitt eget rum... så Ivanhoe får komma och gosa i vår säng hur mycket han vill...
Det jag reagerade på angående buren var att den såg stängd ut... eller jag kanske såg fel? Att hundar kryper in i buren självmant och lägger sig för en tupplur är inte alls så konstigt, min korg är min borg som det heter.
Själva har vi vår David i spjälsäng i sitt eget rum... så Ivanhoe får komma och gosa i vår säng hur mycket han vill...

Happiness is not getting what you want, but wanting what you got!