Kunde inte låta bli, så jag gick till jobbet (tillhör den konstiga delen som gillar att röra på mig).
När jag kommer ner till Årstafältet så känndes det som om jag gick 2 steg fram, och ett bakåt.
Men nu sitter jag i värmen på jobbet med en rykande kopp choklad
BW
VFR800 Röd Vtec 2007
------------------------------
Halvgalen människa i en helgalen värld!!
Brother Wolf skrev:När jag kommer ner till Årstafältet så känndes det som om jag gick 2 steg fram, och ett bakåt.
Du bor väl inte i Uppsalatrakten, eller?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Brother Wolf skrev:När jag kommer ner till Årstafältet så känndes det som om jag gick 2 steg fram, och ett bakåt.
Du bor väl inte i Uppsalatrakten, eller?
Eller som det stod i Linköpings Universitets värvningsbroschyr (jo, faktiskt...): Linköping är den enda stad i världen där du cyklandes i motvind kan möta en annan cyklist som också har motvind...
Haha, kul... tänker man ändå tills man flyttat hit, ger sig ut på cykeln och inser att det stämmer.
tersan skrev:Eller som det stod i Linköpings Universitets värvningsbroschyr (jo, faktiskt...): Linköping är den enda stad i världen där du cyklandes i motvind kan möta en annan cyklist som också har motvind...
Haha, kul... tänker man ändå tills man flyttat hit, ger sig ut på cykeln och inser att det stämmer.
Såna vägar finns i Uppsala också. Här kallas de för Tryffelvägar av nån anledning. De finns oftast lustigt nog i staden utan något egentligt spelrum för vindarna att ta fart på. Lik förbannat, får man motvind vilket håll man än cyklar åt. Skumt detta...
Vi har väl ingen meteorolog edyl på forumet som kan förklara detta?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!