Skruvade bort stänk skärm och bakre fotpinnar och pasagerar hantagen.
Skruvade lite här är någar blider
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Skruvade lite här är någar blider
Tyckte det var för varmt å köra så jag tänkte att jag skruvar lite, här är lite för och efter bilder kom gärna med kommenterer.

Senast redigerad av börje80 den mån jun 11, 2007 11:20, redigerad totalt 1 gånger.
VFR 800 ABS 02
NAJS!!
Den gör sig bra snett bakifrån som på sista bilden, å fa*n så mkt snyggare utan plasten därbak!!...tror jag har en liknande..
Har dock en sambo som gärna använder fotpinnarna bak, annars hade jag gärna plockat av dom.. det blir riktigt rent&snyggt där bak!!! Å den underbara svingen syns desto bättre!!

Den gör sig bra snett bakifrån som på sista bilden, å fa*n så mkt snyggare utan plasten därbak!!...tror jag har en liknande..

Har dock en sambo som gärna använder fotpinnarna bak, annars hade jag gärna plockat av dom.. det blir riktigt rent&snyggt där bak!!! Å den underbara svingen syns desto bättre!!
hojlös
japp det har jag... funderar på att slänga ut en annons på blocket, men jag vill egentligen inte göra mig av med dombörje80 skrev: Har ni bra något förslag på billiga å snygga pipor då
danhak har du kvar dina??

Nån här som e sugen så... annars får dom nog sitta kvar. Dom gör sig rätt bra därbak!!

hojlös
Jag e sugen men man måste ju få fram stålardanhak skrev: japp det har jag... funderar på att slänga ut en annons på blocket, men jag vill egentligen inte göra mig av med dom![]()
Nån här som e sugen så... annars får dom nog sitta kvar. Dom gör sig rätt bra därbak!!

Får fråga kör du utan skyltbelysning?? Satt å funderade igår om man skulle slänga bort den å beställa en ny skylt för att få upp skylten ordentligt
VFR 800 ABS 02
För att din fina tråd inte ska bli alldeles OT...
http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t ... sc&start=0

http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t ... sc&start=0
hojlös