Min VFR -90
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Min VFR -90
Hittade till sist en lågmilare av i mitt tycke den snyggaste varianten av Viffer.
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Re: Min VFR -90
Håller med och det verkar vara riktigt fint skick på den. Men har du putsat soffan med Armor All?ducceman skrev:Hittade till sist en lågmilare av i mitt tycke den snyggaste varianten av Viffer.

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Snygg, men som storödlan säger se upp med soffan, kan bli en intressant färd annars, när kurvorna sätter in. 

Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Haha....ser farligare ut än vad det är. Fick ett råd av en gammal tapserare/sadelmakare att smörja in gammal torr vinyl med olivolja och det har jag gjort precis innan bilden togs. Träcker in och mjukar upp vinylen och smiter inte av sig det minsta. För övrigt, tack för positiv respons på min bild 

- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Ok, på köpet får du då också byxbaken på skinnstället impregnerad samtidigtducceman skrev:Haha....ser farligare ut än vad det är. Fick ett råd av en gammal tapserare/sadelmakare att smörja in gammal torr vinyl med olivolja och det har jag gjort precis innan bilden togs. Träcker in och mjukar upp vinylen och smiter inte av sig det minsta. För övrigt, tack för positiv respons på min bild

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal